مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

طراحی سایت و سئو

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر قصد دارید یک کمپین بازاریابی محتوا را آغاز کنید ، باید دقیقاً بدانید چه چیزی رشد و تعامل آنلاین را تحریک می کند. محتوای متنی همیشه بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی خواهد بود ، اما برای اینکه خود را در عصر دیجیتال متمایز کنید ، محتوای بصری باید در همه تلاش های شما نقش محوری داشته باشد.

وقتی در نظر بگیرید که 65 درصد مردم یادگیرنده بصری هستند ، 90 درصد اطلاعاتی که به مغز می رسد بصری است ، و ارائه با کمک بصری 43 درصد بیشتر متقاعد کننده است ، منطقی است که از انواع محتواهایی استفاده کنید که افراد دارای طنین روانی ذاتی هستند. به

در اینجا شش نوع محتوای بصری وجود دارد که کمپین بازاریابی شما را به سطح بعدی می رساند.

محتوای بصری حواس دیگر

1. تصاویر

هنگامی که بدنه ای از متن را با برخی از تصاویر جذاب تقسیم می کنید ، مردم تمایل بیشتری به خواندن آنچه شما نوشته اید تمایل دارند (به شرطی که تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط با زمینه باشند). بازاریاب Jeff Bullas اشاره می کند که مقالاتی که دارای تصاویر هستند 94٪ بیشتر از موارد بدون بازدیدکننده دریافت می کنند.

به دلیل اشباع بیش از حد محتوای دیجیتالی و افزایش استفاده از اینترنت تلفن همراه ، محدوده توجه بیش از هر زمان دیگری است ، که باعث می شود محتوا در قالب بلوک های بزرگ متن بسیار ناامید کننده ارائه شود.

 

ببینید که چگونه آژانس من می توانید درایو های عظیم مقدار از ترافیک به وب سایت شما

  • SEO - باز کردن حجم زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را ببینید.
  • بازاریابی محتوا - تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند دریافت می کند و ترافیک جذب می کند.
  • رسانه های پولی - استراتژی های م paidثر پولی با ROI روشن.

رزرو تماس

ترجیحاً از تصاویر اصلی یا عکسهای گرفته شده توسط خود استفاده کنید ، زیرا این کار به شخص مورد نظر شما کمپین شما می افزاید. خرید تصاویر با کیفیت بالا و جذاب اغلب هزینه بر است و یا ایجاد آنها زمان بر است. خوشبختانه با استفاده از منابعی مانند Canva ، می توانید تصاویر منحصر به فرد و فریبنده ای را به صورت رایگان با رابط کاربری ساده و کشیدن و رها کردن ایجاد کنید. از طرف دیگر ، تعداد بیشماری عکس با کیفیت عالی در سایت های اشتراک گذاری عکس مانند Flickr و Morguefile وجود دارد که می توانید آنها را به صورت رایگان تهیه کنید. با توجه به حجم وسیع عکس های موجود در این سایت ها ، بعید است که سایر مشاغل در طاقچه شما قبلاً از آنها استفاده کرده باشند. فقط مطمئن شوید که اختیار استفاده از آنها را دارید.

2. فیلم ها

ویدئوها برای ارائه مشکلات رایج و سپس نشان دادن راه حل هایی که محصول شما می تواند ارائه دهد بسیار مفید هستند. در حالی که انواع بسیار ارزان تری از محتوای بصری در دسترس است ، اما یک ویدئوی عالی با نشان دادن این که شما آماده پیشرفت بیشتر برای کیفیت هستید ، برای کمپین شما نقش مهمی ایفا می کند. یک مطالعه نشان داد که گنجاندن ویدئو در صفحه اصلی ، تبدیل 86 درصد را افزایش می دهد .

انواع متعددی از ویدئوها وجود دارند که می توانند تجارت شما را تقویت کنند-شما می توانید ویدئوهای نحوه تهیه ، ویدیوهای توضیح دهنده متحرک ، تظاهرات یا توصیفات مشتری را در نظر بگیرید. انتخاب شما هر چه که باشد ، مهم است که ویدیوها با سبک کلی و اخلاق برند شما همخوانی داشته باشند. InVideo یک ابزار عالی است که واقعاً می تواند به شما در تسلط بر استراتژی بازاریابی ویدیویی کمک کند.

3. اینفوگرافیک

اینفوگرافیک یک ابزار عالی برای ترسیم همه داده ها و آمار پیچیده شما و جمع آوری آنها در یک صفحه نمایش بصری قانع کننده و به راحتی قابل درک است. اینفوگرافیک ها همراه با تلاش های تبلیغاتی کوشا (از جمله شبکه سازی با تأثیرگذاران کلیدی ، بهینه سازی صفحه فرود و رسانه های اجتماعی) می توانند بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی محتوا شما باشند.

 

 

 

برای به دست آوردن پاداش های واقعی اینفوگرافیک ، ضروری است که طرح و طراحی تا حد ممکن تأثیرگذار باشد. طراح باید رنگ ها ، اشکال و فونت های مناسب را برای انتقال اطلاعات مهم شما ترکیب کند.

اطلاعاتی که انتخاب می کنید تا در اینفوگرافیک گنجانده شود باید دقیق باشد (منابع مورد بررسی ایده آل هستند) و از لحاظ زمینه ای مرتبط باشد. گاهی اوقات حتی به ظاهر پیش پا افتاده ترین آمارها را می توان با تجسمات خیره کننده ارائه کرد. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که همه عناصر بصری در واقع حامل روایت هستند - ارزش این را ندارد که داستان خود را مختل کنید فقط برای نشان دادن فضیلت خود با Adobe Illustrator!

وبلاگ نویسان تمایل دارند اینفوگرافیک خوبی را دوست داشته باشند ، بنابراین اگر خود را به طور م promoteثر تبلیغ کنید ، به احتمال زیاد در سراسر وبلاگ و همچنین در بسترهای رسانه های اجتماعی منتشر خواهد شد. سهام بیشتر به معنای تبلیغات بیشتر برای نام تجاری شما است ، به ویژه اگر به وضعیت "ویروسی" بسیار مزین دست یابد. وقتی اینفوگرافیک خود را از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ، بهتر است یک تصویر کوچک و همچنین یک پیوند به سایت خود که تصویر کامل در آن میزبانی شده است ، اضافه کنید. این به شما این امکان را می دهد که هرگونه محدودیت اندازه در بسترهای رسانه های اجتماعی را دور زده و ترافیک بیشتری (و پیوندهای ورودی) به سایت خود بیاورید.

4. الگوهای رفتاری

 

اصطلاح "میم" برای اولین بار توسط ریچارد داوکینز در سال 1976 مطرح شد تا ایده ای را در مورد توانایی خود در معانی مختلف از فردی به فرد دیگر ارائه دهد. میم ها اکنون معمولاً به عنوان تصاویری شناخته می شوند که با زیرنویس های طنز همراه است.

بسیاری از افراد تصور نمی کردند که میم ها هنگام شروع به جذب آنلاین در بازاریابی محتوا نقشی ایفا کنند ، زیرا در درجه اول توسط دانشجویان کالج به عنوان نوعی سرگرمی به اشتراک گذاشته شد و محبوبیت یافت. با این حال ، آنها در حال حاضر نمایانگر یک شکل ساده و عجیب از محتوای بصری هستند.

ایجاد الگوی رفتاری شخصی خود راهی عالی برای برانگیختن احساسات مثبت و متمایز ساختن خود از رقبا است. در مرحله اول ، شما باید تعیین کنید که آیا میم ها برای طاقچه شما مناسب هستند و آیا آنها با مخاطبان شما تعامل واقعی خواهند داشت یا خیر. اگر نام تجاری شما از نظر جمعیتی جوانتر جواب می دهد ، پاسخ خود را دارید! یکی دیگر از مزایای منحصر به فرد میم ها این است که به شما امکان می دهد در مورد صنعت خود جوک ایجاد کنید ، که راهی عالی برای خنداندن مردم و ایجاد جامعه ای در اطراف نام تجاری شما است.

5. ارائه ها

وسایل بینایی 43 درصد مثرتر است

آن روزهایی که ارائه ها فقط محدود به اتاق هیئت مدیره هستند ، گذشته است. اکنون می توانید ارائه خود را از طریق سایت هایی مانند SlideShare با جهان به اشتراک بگذارید و گستره کسب و کار خود را به طرز چشمگیری گسترش دهید. ارائه عالی SlideShare به شما امکان می دهد بدون توجه به اینکه از چه دستگاهی استفاده می کنند ، مخاطبان خود را مطلع کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

ارائه ها عملکردی مشابه اینفوگرافیک ها دارند ، با تمرکز زیاد بر طراحی و رنگ جذاب ، در نتیجه خواننده را به سمت متن می کشاند. اگرچه ، آنها هرچند دارای دامنه وسیع تری هستند. بنابراین ، اگر موضوعی بیش از حد طولانی باشد و برای اینفوگرافیک مناسب نباشد ، ارائه زیبا طراحی شده می تواند در تعامل افراد با محتوای شما بسیار مثر باشد.

از آنجا که ارائه شما به احتمال زیاد حاوی اطلاعات زیادی است ، مهم است که با مواردی مانند فونت ها ، حاشیه ها و رنگ ها هماهنگ باشید. درست مانند هر نوع محتوا ، تصحیح اشتباهات املایی و دستور زبان بسیار مهم است. مانند اینفوگرافیک ، همیشه منابع خود را تا حد ممکن معتبر نگه دارید (به نقل از wikipedia.org ایده آل نیست). در عوض ، به منابع ویکی پدیا مراجعه کنید و ببینید آیا آنها معتبر هستند. اگر وجود دارند ، می توانید به جای مقاله ویکی پدیا به آنها مراجعه کنید.

6. تصاویر از صفحه

با استفاده از یک اسکرین شات ، می توانید نگاهی اجمالی به عملکرد داخلی محصول یا خدمات خود در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. شما می توانید خدمات و عملکردهایی را که از منظر مستقیم ارائه می دهید نشان دهید و حتی می توانید عکس صفحه نمایش خود را با برخی از نسخه های بازاریابی یا توصیه نامه ترکیب کنید تا اعتبار شما افزایش یابد.

تصاویر پشتیبان برای پشتیبان گیری ادعاهایی که در محتوای فروش خود مطرح می کنید بسیار مفید است. به عنوان مثال ، اگر برنامه ای را بازاریابی می کنید که می تواند عملکردهای خاصی را انجام دهد ، یک تصویر صفحه با شرح می تواند تأیید بصری باشد که مخاطبان شما برای اعتماد به ادعاهای شما نیاز دارند. همچنین اگر مایل به جلب توجه به قسمت خاصی از تصویر هستید (مانند دکمه ای که باید روی آن کلیک کنید) یا توضیحات عمیق تری از آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد ارائه دهید ، می توانید عکس های صفحه خود را حاشیه نویسی کنید.

علیرغم اینکه در این مقاله به نظر می رسد کمترین هیجان انگیز از محتوای بصری است ، تصاویر صفحه می توانند به عنوان یک ابزار اعتمادسازی بسیار مفید باشند. استفاده از آنها را برای گرفتن نظرات مشتریان یا توصیفات از انجمن های صنعت یا رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید.

علاوه بر این ، ممکن است بخواهید تصاویری از صفحه نمایش را در اینفوگرافیک ها و ارائه های SlideShare خود قرار دهید ، زیرا می توانند معنای بیشتری برای آمار یا اطلاعات ارائه شده ارائه دهند.

Skitch یک ابزار عالی برای ایجاد گرافیک و متن بر روی تصاویر است. استفاده از آن ساده و رایگان است.

از محتواهای بصری نهایت استفاده را ببرید

محتوای تصویری بر روان احشایی مخاطبان تأثیر می گذارد و آنها را تشویق می کند تا در مورد نام تجاری شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر بتوانید محتوای بصری باکیفیتی ایجاد کنید که واقعاً برای مردم طنین انداز شده و به طور منظم آن را تبلیغ کنید ، شهرت و آگاهی از نام تجاری شما مطمئناً سر به فلک می کشد.

با این حال ، اگر محتوای شما ملایم یا بد طراحی شده باشد ، در نهایت بیشتر از آنکه ضرر داشته باشید ضرر خواهید کرد - همیشه نیازهای مخاطبان خود را در نظر بگیرید و فقط برای رعایت برنامه بارگذاری محتوا را منتشر نکنید. مانند هر نوع محتوا ، این ماده مهم است ، اما از سبک عالی قطعاً قدردانی می شود.

درباره نویسنده: لوسین جویس نویسنده اصلی در Mammoth Infographics است . سابقه وی در رسانه های خلاق و بازاریابی دیجیتال است. فارغ از نوشتن ، لوسین از تولید موسیقی و گاه به گاه گلوب تروت لذت می برد.

 

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

 ​

 در اینجا 5 دلیل وجود شما برای طراحی پاسخگو آورده شده است

ما در جهانی از داده ها زندگی می کنیم ، جایی که دسترسی به اطلاعات و سرعت مکاتبه برای تقریباً هر شغلی حیاتی است. به این ترتیب ، دستگاه های موبایلی که برای اطلاعات غنی از ویژگی ها استفاده می شوند باید بهبود یابند تا در یک ظرفیت مطلوب کار کنند. اگر صاحب مشاغل دارای وب سایت هستید ، مزایای طراحی پاسخگو و دلایل ضروری بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در پست امروز ، 5 دلیل برای نیاز شما به طراحی پاسخگو را بررسی خواهیم کرد.

طراحی پاسخگو چیست؟

وب سایت پاسخگو

 

طراحی وب پاسخگو روشی است برای طراحی وب که تجربه کاربری (UX) را در اولویت اهمیت خود قرار می دهد. یک طراحی پاسخگو متناسب با اندازه صفحه ، دستگاه و جهت گیری هر کاربر ، ایجاد یک UX بهینه برای میز کار ، رایانه لوحی و تلفن های هوشمند است. یک طراحی پاسخگو یک فناوری جدید را نشان نمی دهد ، بلکه نشان دهنده یک رویکرد جدید به فن آوری های موجود است. یک وب سایت پاسخگو با استفاده از یک چارچوب پاسخگو مانند  Bootstrap  و  Foundation ساخته شده است .

آناتومی یک طرح پاسخگو را می توان به 3 جز components تقسیم کرد:

 

شبکه های متناسب با مایع.

طرح مشبک سیال نحوه نمایش وب سایت در اندازه ها و دستگاه های مختلف صفحه نمایش را تعیین می کند.

تصاویر پاسخگو

در حالی که وب سایت های سنتی از تصاویری استفاده می کنند که بر اساس پیکسل ها و در نتیجه طول و عرض ثابت هستند ، یک وب سایت پاسخگو از تصاویر مبتنی بر صدک استفاده می کند. این اجازه می دهد تا تصویر بسته به اندازه صفحه خود را تنظیم کند.

پرس و جوهای رسانه CSS.

پرس و جو رسانه  یک ماژول CSS که اجازه می دهد تا محتوای ارائه بر اساس اندازه صفحه نمایش است. نمایش داده شد رسانه با نوع دستگاهی که درخواست محتوا دارد مطابقت دارد و سبک صفحه مربوطه برای نمایش وب سایت اعمال می شود.

ظهور طراحی پاسخگو

طراحی وب پاسخگو

 

به طور خاص ، بخش عمده ای از ترافیک وب در سراسر جهان با استفاده از دستگاه های قابل حمل دریافت می شود. صعود در استفاده از تلفن های همراه و تبلت ها نشان می دهد که این میزان در حال افزایش است. در نتیجه ، تفاوت بین استفاده ثابت و قابل حمل از وب اساساً بزرگتر خواهد بود. در مجموع ، چرا داشتن یک طراحی پاسخگو بسیار قابل توجه است؟

درست در خفاش ، ما باید بفهمیم که برای چه چیزی استفاده شده است. به طور خاص ، با توجه به دستگاهی که برای رفتن به صفحات سایت خود استفاده می کنید ، ممکن است متوجه شوید که برخی از آنها بسیار کاربرپسند هستند و هیچ مشکلی یا مشکلی در برخورد با آنها وجود ندارد ، به جای موارد دیگر که استفاده از آنها به همین سادگی نیست و تجربه کاربری آنها وحشتناک است. تقابل اصلی بین این دو تجربه وب ، شیوه ساخت آنهاست. به طور سنتی ، سایت های ایجاد شده برای تلفن های همراه کاملاً بر روی تلفن همراه شما کار می کنند در حالی که در دسک تاپ با مشکل روبرو خواهید شد. شرایط مشابه وقتی اتفاق می افتد که بخواهید با تلفن همراه خود به وب سایتی مراجعه کنید که برای این نوع دستگاه ها تولید نشده است ، از این رو عکس ها و محتوایی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید دارای تمام خواندنی های قابل خواندن نیستند. با ادامه تکامل وب ، ما به یک دوراهی رسیدیم. ما نیاز به یافتن روش جدیدی برای ساخت وب سایت ها داشتیم که تجربه ای بهینه را بدون توجه به اندازه دستگاه یا اندازه صفحه امکان پذیر می کند. بنابراین ، عصر طراحی پاسخگو متولد شد.

بیایید 5 مزیت اصلی طراحی پاسخگو را بررسی کنیم

آژانس وب

1. هزینه های توسعه و نگهداری پایین تر

با توجه به معماری طراحی پاسخگو ، نیازی به پرداخت یک وب سایت تلفن همراه جداگانه نخواهید داشت. از آنجا که طرح بندی صفحه شما با هر اندازه صفحه یا دستگاه سازگار است ، هزینه اضافی برای نگهداری دو وب سایت جداگانه در شما ذخیره می شود.

2. تجربه کاربر بهبود یافته

Responsive معماری از نظر تجربه کاربر تغییر دهنده بازی است . نه فقط در این واقعیت که محتوای و تصاویر غیرقابل خواندن کمتری وجود خواهد داشت ، بلکه پیمایش کلی و جریان سایت بسیار افزایش می یابد. بازدیدکنندگان سایت بصورت شهودی می دانند که کجا باید بروند و نیازی به بزرگنمایی و تغییر اندازه ندارند.

3. مدیریت وب سایت انعطاف پذیر

ما در مورد چگونگی اتصال ویژگی ها برای معرفی تجربه بی نظیر طراحی پاسخگو برای بازدید کنندگان سایت بحث کرده ایم. اما مزایای طراحی پاسخگو به مدیران وب سایت نیز منتقل می شود. با داشتن یک وب سایت پاسخگو ، مدیران از انجام وظیفه نسبتاً آزار دهنده ، تکثیر مطالب متناسب با اندازه و دستگاه های مختلف صفحه در امان هستند. زمانی که با استفاده از مزایای طراحی پاسخگو صرفه جویی می کنید به شما امکان می دهد منابع محدود خود را در سایر حوزه های کسب و کار قرار دهید.

4. نتایج بهتر سئو

وقتی Google چیزی را پیشنهاد می کند ، باید گوش دهید. همانطور که طراحی واکنش گرا تجربه بهتری از کاربر را نشان داده است ، Google الگوریتم های جستجوی خود را به روز کرده است تا شامل طراحی پاسخگو به عنوان یک عامل حیاتی در تعیین کیفیت وب سایت و رتبه بندی جستجو باشد. علاوه بر این ، با نصب Accelerated Mobile Pages (AMP) در وب سایت خود ، موقعیت خود را در مورد SEO محلی بهبود خواهید بخشید .

5. کاهش نرخ گزاف گویی

نرخ گزاف گویی به درصد کاربران سایت که پس از بازدید از تنها یک صفحه از وب سایت شما خارج می شوند ، تعریف می شود. گوگل میزان پرش زیاد را ناخوشایند می داند ، و در نتیجه نتایج جستجوی ارگانیک شما آسیب می بیند. با ارائه یک تجربه کاربری کلی بهتر ، طراحی پاسخگو باید منجر به نرخ پرش کمتر و افزایش نتایج جستجو شود.

نتیجه

وب سایت پاسخگو

 

هنگام در نظر گرفتن تمام مزایای طراحی وب پاسخگو ، درک اینکه چرا رویکرد مهمی برای طراحی وب است و چرا وب سایت شما باید از آن استفاده کند ، دشوار نیست. چندی پیش ، یک وب سایت پاسخگو به یک کسب و کار یک مزیت رقابتی داده بود زیرا این رویکرد هنوز جدید بود و در سایتهای نسبتاً کمی استفاده می شد. اما در سال 2020 ، طراحی پاسخگو همه جا وجود دارد و به بهترین روش در زمینه توسعه وب سایت تبدیل شده است. بی توجهی به طراحی پاسخگو برای وب سایت شما منجر به از دست دادن مشتریان و فروش کمتر می شود.

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

ایجاد پشتیبان گیری منظم از وردپرس بهترین کاری است که می توانید برای امنیت وب سایت خود انجام دهید. پشتیبان گیری به شما آرامش می دهد و می تواند شما را در موقعیت های فاجعه باری از جمله وقتی سایت شما هک می شود یا به طور تصادفی قفل نمی شوید ، شما را نجات می دهد.

چندین افزونه پشتیبان گیری رایگان و پولی وردپرس وجود دارد و استفاده از اکثر آنها نسبتاً آسان است. در این مقاله ، ما 7 بهترین افزونه پشتیبان گیری برای وردپرس را به اشتراک خواهیم گذاشت.

بهترین افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس

مهم: در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس خدمات پشتیبان محدودی را ارائه می دهند ، ما همیشه به کاربران خود توصیه می کنیم که فقط به آنها اعتماد نکنند. در پایان روز ، وظیفه شماست که بطور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر قبلاً از وب سایت وردپرس خود پشتیبان تهیه نکرده اید ، باید یکی از این 7 افزونه پشتیبان گیری از وردپرس را انتخاب کرده و بلافاصله از آن استفاده کنید.

1. UpdraftPlus

UpdraftPlus بهترین افزونه پشتیبان گیری از وردپرس

UpdraftPlus محبوب ترین افزونه پشتیبان گیری رایگان وردپرس است که در اینترنت موجود است. بیش از 2 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

UpdraftPlus به شما امکان می دهد از سایت وردپرس خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن را در فضای ابری ذخیره کنید یا در رایانه بارگیری کنید.

این افزونه از نسخه پشتیبان تهیه شده برنامه ریزی شده و همچنین پشتیبان های درخواستی پشتیبانی می کند. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که از کدام پرونده ها می خواهید پشتیبان تهیه کنید.

این می تواند پشتیبان گیری شما را به صورت خودکار در Dropbox ، Google Drive ، S3 ، Rackspace ، FTP ، SFTP ، ایمیل و چندین سرویس ذخیره سازی ابری دیگر بارگذاری کند 

علاوه بر پشتیبان گیری از هر وب سایت وردپرس ، UpdraftPlus همچنین به شما امکان می دهد پشتیبان گیری را به راحتی از پنل مدیریت وردپرس خود به راحتی بازیابی کنید.

UpdraftPlus همچنین دارای یک نسخه برتر با افزونه ها برای مهاجرت یا شبیه سازی وب سایت ها ، جستجو و جایگزینی پایگاه داده ، پشتیبانی چند سایته و چندین ویژگی دیگر است. نسخه برتر همچنین به شما امکان پشتیبانی از پشتیبانی اولویت دار را می دهد.

قیمت گذاری: رایگان (UpdraftPremium Personal با قیمت 70 دلار)

مرور: UpdratPlus محبوب ترین افزونه پشتیبان وردپرس در بازار است. بیش از 2 میلیون نصب فعال و 4.9 از میانگین امتیاز 5 ستاره دارد. در حالی که نسخه رایگان دارای بسیاری از ویژگی ها است ، ما توصیه می کنیم برای باز کردن قفل همه ویژگی های قدرتمند پشتیبان گیری ، به Premium UpdraftPlus ارتقا دهید.

2. VaultPress (پشتیبان گیری Jetpack)

پشتیبان گیری Jetpack

Jetpack Backups یک افزونه محبوب پشتیبان گیری از وردپرس توسط Automattic ، شرکتی است که توسط م Mت مولن وگ ، بنیانگذار وردپرس ایجاد شده است.

این افزونه در ابتدا با نام VaultPress راه اندازی شد که همان چیزی است که ما در WPBeginner استفاده می کنیم ، اما اکنون مجدداً به عنوان Jetpack Backups دوباره طراحی و نام تجاری شده است. ما شروع به تغییر چندین وب سایت خود به پلت فرم پشتیبان گیری جدید Jetpack کرده ایم زیرا به روزتر است.

افزونه پشتیبان Jetpack راه حل پشتیبان گیری ابری بصورت خودکار و روزانه را ارائه می دهد بدون اینکه سرعت سایت شما کم شود. می توانید به راحتی پشتیبان های Jetpack را تنظیم کرده و از چند نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برنامه های بالاتر Jetpack نیز اسکن های امنیتی و چندین ویژگی قدرتمند دیگر را ارائه می دهد.

چند نکته منفی در استفاده از نسخه های پشتیبان Jetpack برای مبتدیان وجود دارد.

اول ، این یک هزینه مکرر است که اگر چندین سایت وردپرس داشته باشید می تواند جمع شود زیرا در هر سایت پرداخت می کنید.

دوم ، جریان خرید کاملاً پیچیده است و آنها شما را مجبور می کنند که برای خرید اشتراک پلاگین Jetpack را نصب کنید. خبر خوب این است که شما می توانید به صورت دستی همه ویژگی های غیرضروری Jetpack را غیر از نسخه پشتیبان تهیه کنید ، بنابراین سرعت سایت شما را کند نمی کنند.

در آخر ، نسخه های پشتیبان فقط برای 30 روز در برنامه های پایین ذخیره می شوند. اگر یک بایگانی پشتیبان نامحدود می خواهید ، مجبورید ماهانه 49.95 دلار به ازای هر وب سایت پرداخت کنید که در مقایسه با سایر راه حل های ذکر شده در اینجا ، برای مبتدیان گران تر است.

وب سایت WPBeginner هنوز از VaultPress (نسخه قدیمی Jetpack) استفاده می کند زیرا ما در قیمت گذاری قدیمی تر پدربزرگ شدیم که بسیار مطلوب تر بود.

با این حال حتی با قیمت بالاتر ، نسخه پشتیبان تهیه Jetpack به دلیل شهرت فوق العاده Automattic کاملاً ارزشمند است. به همین دلیل است که ما برای طرح پشتیبان در زمان واقعی با قیمت بالاتر برای سایت های جدید خود مانند All in One SEO هزینه می کنیم زیرا این یک فروشگاه تجارت الکترونیکی است و ما می خواهیم حداکثر حفاظت را داشته باشیم.

قیمت گذاری: از 9.95 دلار در ماه برای طرح پشتیبان گیری روزانه یا 49.95 دلار در ماه برای برنامه پشتیبان گیری در زمان واقعی.

نقد و بررسی: Jetpack Backup یک سرویس پشتیبان برتر با قیمت مناسب است. اگر قبلاً از JetPack برای ویژگی های دیگری مانند JetPack CDN برای عکس ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، جستجوی الاستیک و غیره استفاده کرده اید ، خرید بسته نرم افزاری Complete plan آنها برای بهترین ارزش ارزش خوبی دارد. اگر فقط دنبال نسخه پشتیبان تهیه ابر در زمان واقعی برای وردپرس هستید ، می توانید به BlogVault در لیست ما نیز نگاه کنید زیرا آنها قیمت های مقرون به صرفه تری را برای مبتدیان ارائه می دهند.

3. BackupBuddy

افزونه BackupBuddy WordPress Backup

BackupBuddy یکی از محبوب ترین افزونه های پشتیبان وردپرس برتر است که بیش از نیم میلیون سایت وردپرس از آن استفاده می کنند. به شما امکان می دهد به راحتی پشتیبان گیری روزانه ، هفتگی و ماهانه را برنامه ریزی کنید.

با BackupBuddy ، می توانید پشتیبان خود را به صورت خودکار در سرویس های ذخیره سازی ابری مانند Dropbox ، Amazon S3 ، Rackspace Cloud ، FTP ، Stash (سرویس ابری آنها) ذخیره کنید و حتی آن را برای خود ایمیل کنید.

اگر از سرویس Stash آنها استفاده می کنید ، همچنین توانایی انجام پشتیبان گیری در زمان واقعی را نیز دارید.

بزرگترین مزیت استفاده از BackupBuddy این است که این یک سرویس مبتنی بر اشتراک نیست ، بنابراین هیچ هزینه ماهانه ای وجود ندارد. می توانید از پلاگین در تعداد وب سایت های ذکر شده در طرح خود استفاده کنید.

همچنین برای ذخیره پشتیبان های خود به انجمن های پشتیبانی برتر ، به روزرسانی های منظم و 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی BackupBuddy Stash دسترسی پیدا می کنید. علاوه بر این ، ویژگی iThemes Sync آنها به شما امکان می دهد تا 10 سایت وردپرس را از یک داشبورد مدیریت کنید.

حتی می توانید از BackupBuddy برای تکثیر ، مهاجرت و بازیابی وب سایت ها استفاده کنید.

قیمت گذاری: 80 دلار برای Blogger Plan (1 مجوز سایت)

مرور: BackupBuddy یک راه حل مقرون به صرفه برای تهیه نسخه پشتیبان از وردپرس است. این مجموعه از ویژگی های کاملی است که برای تهیه نسخه پشتیبان ، بازیابی و انتقال یک سایت وردپرس نیاز دارید. به طور خلاصه ، این یک گزینه قدرتمند UpdraftPlus و VaultPress است که می توانید از آن استفاده کنید.

4. BlogVault

BlogVault بهترین سرویس پشتیبان گیری برای وردپرس

BlogVault یکی دیگر از سرویس های محبوب پشتیبان گیری از وردپرس برای وردپرس است. این یک نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) راه حل است تا فقط یک افزونه وردپرس. این کار پشتیبان گیری خارج از سایت را به طور مستقل در سرورهای BlogVault ایجاد می کند ، بنابراین بار سرور شما صفر است.

BlogVault به طور روزانه از وب سایت شما پشتیبان گیری خودکار ایجاد می کند و همچنین به شما امکان می دهد پشتیبان های نامحدود درخواستی را به صورت دستی ایجاد کنید. این پشتیبان گیری افزایشی هوشمند است که فقط تغییرات افزایشی را برای حداقل بار سرور همگام سازی می کند. این عملکرد بهینه سایت شما را تضمین می کند.

علاوه بر پشتیبان گیری ، به شما کمک می کند وب سایت خود را به راحتی بازیابی کنید. شما می توانید بایگانی پشتیبان 90 روزه را در برنامه های پایین تر ، و آرشیو پشتیبان 365 روزه را در برنامه بالاتر ذخیره کنید ، بنابراین می توانید سایت خود را از هر گونه خطا بازیابی کنید.

همچنین دارای یک ویژگی داخلی در صحنه سازی است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی آزمایش کنید. به علاوه ، آنها گزینه کوچکی را برای انتقال وب سایت شما به یک میزبان دیگر فراهم می کنند .

ویژگی های BlogVault برای مشاغل کوچک بسیار امیدوارکننده است و برنامه پشتیبان گیری در زمان واقعی آنها در مقایسه با نسخه های پشتیبان Jetpack (نصف قیمت) کاملاً مقرون به صرفه است. اما اگر آن را با افزونه های خود میزبان مانند Updraft یا BackupBuddy مقایسه کنید ، هزینه هر سایت گران تر است.

قیمت گذاری: 89 دلار در سال برای Personal Plan 1 مجوز سایت برای پشتیبان گیری روزانه. 249 دلار در سال برای پشتیبان گیری در زمان واقعی.

مرور: BlogVault یک راه حل آسان برای استفاده از نسخه پشتیبان وردپرس است. پشتیبان گیری خارج از سایت ایجاد می کند ، بنابراین سرور وب سایت شما با نسخه پشتیبان تهیه نمی شود. قیمت گذاری برای مشاغل کوچک که خواهان تهیه نسخه پشتیبان از زمان واقعی هستند اما نمی خواهند قیمت پشتیبان تهیه نسخه پشتیبان Jetpack را پرداخت کنند بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد.

5. پشتیبان گیری BoldGrid

افزونه BoldGrid Backup WordPress

BoldGrid Backup یک راه حل خودکار پشتیبان گیری از وردپرس توسط BoldGrid است که یک وب سایت ساز با وردپرس است.

به شما امکان می دهد به راحتی پشتیبان گیری از وب سایت خود را ایجاد کنید ، پس از خراب شدن سایت خود را بازیابی کنید و حتی می توانید هنگام تعویض میزبان از آن برای انتقال سایت خود استفاده کنید. می توانید پشتیبان گیری خودکار را تنظیم کنید یا با یک کلیک پشتیبان تهیه کنید.

پشتیبان گیری BoldGrid با ویژگی محافظت از خطای خودکار همراه است که به طور خودکار از سایت شما قبل از به روزرسانی نسخه پشتیبان تهیه می کند. در صورت عدم موفقیت در بروزرسانی ، سایت وردپرس شما به صورت خودکار تا آخرین نسخه پشتیبان تهیه می شود. این یک ویژگی عالی است که شما را در برابر خطاهای بروزرسانی محافظت می کند.

با BoldGrid Backup ، می توانید حداکثر 10 بایگانی پشتیبان را در داشبورد خود و بیشتر در مکان های ذخیره سازی از راه دور مانند Amazon S3 ، FTP یا SFTP ذخیره کنید.

قیمت گذاری: 60 دلار در سال (شامل کلیه ابزارها و خدمات BoldGrid Premium)

مرور: BoldGrid Backup یک افزونه پشتیبان گیری ساده از وردپرس است که می توانید از آن برای ایجاد پشتیبان گیری از وب سایت خود استفاده کنید. مزیت استفاده از این افزونه مجموعه ابزارهای قدرتمند دیگری است که با خرید این افزونه به دست خواهید آورد.

6. BackWPup

افزونه پشتیبان گیری رایگان وردپرس BackWPup

BackWPup یک افزونه رایگان است که به شما امکان می دهد پشتیبان گیری کامل از وردپرس را به صورت رایگان ایجاد کنید و آن را در فضای ابری (Dropbox ، Amazon S3 ، Rackspace و غیره) ، FTP ، ایمیل یا رایانه خود ذخیره کنید.

استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد پشتیبان گیری خودکار را با توجه به فرکانس بروزرسانی سایت خود انجام دهید.

بازیابی سایت وردپرس از نسخه پشتیبان نیز بسیار ساده است. نسخه BackWPup Pro با پشتیبانی از اولویت ، توانایی ذخیره پشتیبان گیری در Google Drive و برخی از ویژگی های جالب دیگر ارائه می شود.

قیمت گذاری: رایگان (طرح حق بیمه نیز موجود است)

مرور: توسط بیش از 600،000 وب سایت ، BackWPup یک گزینه عالی برای سایر پلاگین های پشتیبان در لیست است. نسخه برتر این افزونه ویژگی های قدرتمندتری از جمله ترمیم آسان و سریع وب سایت را از قسمت پشتی با یک برنامه مستقل اضافه می کند.

7. دستگاه تکثیر

افزونه Duplicator WordPress

همانطور که از نامش پیداست ، Duplicator یک افزونه محبوب وردپرس است که برای مهاجرت سایت های وردپرس استفاده می شود . با این حال از ویژگی های پشتیبان نیز برخوردار است.

به شما امکان ایجاد پشتیبان گیری برنامه ریزی شده خودکار را نمی دهد که باعث می شود کمتر از ایده آل ترین راه حل تهیه نسخه پشتیبان از وردپرس برای یک سایت منظم باشد.

قیمت گذاری: رایگان

بررسی: Duplicator به شما امکان می دهد به راحتی از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر میزبان وب شما پشتیبان گیری منظم ایجاد می کند ، می توانید با استفاده از این افزونه نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در محیط صحنه سازی استفاده شود. این یک افزونه عالی برای انتقال سایت است.

افکار نهایی

هر افزونه پشتیبان گیری از وردپرس در لیست ما نکات مثبت و منفی خود را دارد ، اما همه آنها پشتیبان گیری کامل از فایل وردپرس و همچنین ویژگی های پشتیبان گیری کامل از پایگاه داده را ارائه می دهند.

ما به دو دلیل اصلی از Jetpack Backup استفاده می کنیم . استفاده از آن بسیار آسان است و پشتیبان گیری افزایشی در زمان واقعی را ارائه می دهد.

معنی این امر این است که به جای پشتیبان گیری از همه پرونده های شما هر روز یا هر ساعت ، فقط یک نسخه پشتیبان از آنچه به معنای واقعی کلمه در عرض چند دقیقه از به روزرسانی است ، ایجاد می کند. این برای یک وب سایت بزرگ مانند وب سایت ما ایده آل است زیرا به ما امکان می دهد از منابع سرور خود به طور موثر استفاده کنیم.

با این حال ، اگر وب سایتی با ابعاد کوچک و متوسط ​​اجرا می کنید و از پرداخت هزینه ماهانه متنفر هستید ، پس ما افزونه محبوب UpdraftPlus را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه با تمام ویژگی های قدرتمند مانند رمزگذاری پشتیبان ، حمل و نقل پشتیبان رمزگذاری شده و تعداد زیادی گزینه ذخیره سازی ابری ارائه می شود.

در پایان هر کدام از افزونه های پشتیبان گیری وردپرس را انتخاب کنید ، لطفاً نسخه پشتیبان خود را در همان سرور وب سایت خود ذخیره نکنید.

با این کار ، شما تمام تخم های خود را در یک سبد قرار می دهید. اگر سخت افزار سرور شما خراب شود یا در بدترین حالت هک شوید ، پس نسخه پشتیبان تهیه نمی کنید که هدف از تنظیم نسخه پشتیبان منظم را شکست دهد.

به همین دلیل است که ما به شدت توصیه می کنیم نسخه های پشتیبان خود را در یک سرویس ذخیره سازی شخص ثالث مانند Dropbox ، Amazon S3 ، Google Drive و غیره ذخیره کنید.

همین. امیدواریم که این لیست به شما کمک کند بهترین افزونه پشتیبان گیری وردپرس را برای سایت خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای امنیتی وردپرس گام به گام ما برای مبتدیان و مقایسه بهترین خدمات بازاریابی ایمیل برای مشاغل کوچک را مشاهده کنید .

  • مونا شریفی