مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

طراحی سایت و سئو

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


همانطور که به سمت سال 2020 می رویم ، همه در مورد 5G صحبت می کنند. جدیدترین نسل اتصال تلفن همراه دارای موارد جالب توجهی از جمله کاهش تأخیر ، بهبود اتصالات و سرعت بیشتر است. تا سال 2025 ، کارشناسان پیش بینی می کنند که 5G به 1.4 میلیارد دستگاه در سراسر جهان رسیده باشد.

با این حال ، 5G قرار نیست که فقط در مرور تلفن همراه تأثیر بگذارد. تغییر در اتصال تلفن همراه نیز در طراحی وب تأثیر خواهد داشت.

به عنوان یک طراح وب ، این شما هستید که باید در نظر بگیرید چگونه جدیدترین ابزارهای اتصال بر نحوه مرور کاربران در وب تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، ممکن است دریابید که فضای بیشتری برای کشف مزایای استفاده از محتوای بزرگتر (مانند فیلم 4K) در وب سایت مشتری دارید.

در اینجا نحوه آماده شدن برای نسل پنجم مرور موبایل آورده شده است.

 

5G: همه هیجان چیست؟

قبل از اینکه بفهمید 5G چگونه روند طراحی وب شما را متحول می کند ، باید درک بهتری از فناوری در کل داشته باشید.

5G نسل پنجم فناوری موبایل است. نوید دهنده سرعت بارگذاری و بارگیری سریعتر داده ها ، اتصالات پایدارتر و در کل پوشش بیشتر است. در مقایسه با 4G ، 5G می تواند در شرایط واقعی 10 تا 20 برابر سریعتر سرعت را ارائه دهد. این بدان معناست که کاربران می توانند صفحات و پرونده ها را در کسری از ثانیه بارگیری کنند.

5G برای کنترل حجم روزافزون داده ها در محیط فعلی ایجاد شده است. با افزایش جریان ویدئو و موسیقی ، گروههای طیف موجود به طور فزاینده ای متراکم می شوند. مردم در تلاشند تا اتصال مورد نیاز خود را بدست آورند. با 5G می توانیم اینترنت همراه کارآمدتری ایجاد کنیم.

5G هر چند فقط در مورد سرعت نیست. یکی از بزرگترین مزایای این فناوری جدید این واقعیت است که می تواند تأخیر را به طور چشمگیری کاهش دهد. به عبارت دیگر ، بین وب سایتی که اطلاعات را به تلفن ارسال می کند و آن داده ها در جایی که لازم است می رسد حداقل تأخیر دارند. این حتی برای سایتی مانند این که پر از محتوای غنی است نیز صادق است.

 
سالوس
 
 

این عدم تأخیر است که می تواند به طور بالقوه هر استراتژی طراحی وب را از طریق جریان باور نکردنی کاربر تغییر دهد .

 

5G برای طراحی وب سایت چه معنی دارد؟

بنابراین ، 5G چگونه بر طراحی وب سایت های مشتری تأثیر می گذارد؟

بارزترین تغییرات ناشی از افزایش سرعت انتقال داده (تأخیر کمتر) است.

اگر لازم نیست نگران تأخیر در وب سایت باشید که تجربه کاربر را مختل می کند ، می توانید محتوای بسیار بیشتری را آزمایش کنید. معرفی عناصر بصری پیچیده به سایت شما ساده تر می شود.

دیوید_ویلیام_باوم

ما فقط در مورد سایت های دارای تصویر سنگین صحبت نمی کنیم ، مواردی از این قبیل وجود دارد. طراحان اغلب از فناوری بهینه سازی تصویر 4G مانند IMGIX برای اطمینان از عملکرد مناسب این وب سایت ها در تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند. متناوباً ، قابلیت های 5G باعث می شود وب سایت ها از ویدیو بیشتر بهره ببرند. نه فقط هر فیلم ، محتوای 4K. در حالی که مدتی ویدیوی 4K در وب وجود داشته است ، اما مورد استفاده طراحان وب قرار نگرفته است. دلیل آن این است که زمان بارگیری اغلب نجومی است - به ویژه در اتصالات تلفن همراه.

با این حال ، 5G می تواند 4K را به یک ویژگی رایج تر تبدیل کند. می توانید آن را در پس زمینه سایت خود جاسازی کنید یا به جای تصویر قهرمان معرفی کنید.

بیایید نگاهی دقیق تر به این موضوع بیندازیم که چگونه 5G به طراحان وب اجازه می دهد تا طراحی های منحصر به فرد و چشمگیری برای مشتریان خود ایجاد کنند.

1. فیلم ها سریعتر پخش می شوند

همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از اصلی ترین راه هایی که 5G بر طراحی وب تأثیر می گذارد این است که به شما امکان می دهد فیلم ها بسیار سریعتر جریان داشته باشند.

کارشناسان پیش بینی می کنند که فناوری بی سیم 5G بین 10 تا 100 برابر سریعتر از آنچه در حال حاضر داریم سریع تر خواهد بود حتی می تواند قابل اطمینان تر از اجرای مستقیم کابل در خانه شما باشد.

برای طراحان وب این بدان معناست که فرصت ها عملاً بی پایان هستند.

محدودیتی برای آنچه می توانید با ویدیو انجام دهید وجود ندارد ، از محتوای فراگیر پس زمینه گرفته تا فیلم های موجود در صفحه اصلی سایتی که محصول یا خدمات را برجسته می کند.

در حالی که طراحان می توانند ویدئوها را تنظیم کنند تا به صورت خودکار پخش نشود تا با کسانی که سرعت اتصال آنها کمتر است ، جایگزین شود ، این فرصت وجود دارد که محتوای غنی را بلافاصله به بازدیدکنندگان تحویل دهم. به عنوان مثال تصاویر پس زمینه کوهل و هان را بررسی کنید و تصور کنید که چقدر می توانند با 5G شگفت انگیز باشند:

kuhl_han

2. تجربه های موبایل قوی تر

پاسخگویی موبایل در حال حاضر برای UX بدون اصطکاک بسیار مهم است.

مصرف کنندگان امروزی زمان بسیار بیشتری را صرف تلفن های هوشمند خود می کنند. این بدان معنی است که طراحان باید به دقت در مورد چگونگی دسترسی به وب سایت ها در حال حرکت فکر کنند.

با این حال ، هنگامی که 5G به امری عادی تبدیل می شود ، تقاضای بیشتری برای تجربه های قوی تر تلفن همراه وجود دارد. باید به این فکر کنید که چگونه می توانید وب سایت خود را تطبیق دهید تا به طور یکپارچه نشان داده شود که آیا مخاطبان شما از مجموعه ای از عینک های هوشمند استفاده می کنند یا فقط از تلفن آنها.

خبر خوب این است که 5G باید اطمینان حاصل کند که بین تجربیاتی که مردم از طریق دسک تاپ می گیرند و آنهایی که در دستگاه های تلفن همراهشان وجود دارد فاصله ای وجود نخواهد داشت.

طراحان باید بتوانند UX سازگار برای مشتریان را در هر کجا که در سن 5G قرار دارند ایجاد کنند.

3. واقعیت مجازی و افزوده شده

سرانجام ، VR (واقعیت مجازی) و AR (واقعیت افزوده) قبلاً در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته اند. طراحان شروع به آزمایش ابزارهایی کرده اند که به آنها امکان می دهد فیلم های سه بعدی را در وب سایت ها یا برنامه های AR را در صفحات محصول قرار دهید.

با استفاده از یک برنامه واقعیت افزوده در یک وب سایت ، می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید مبلمان را در محیط اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود قرار دهند. این بدان معناست که مشتریان بیشتری می توانند قبل از خرید سرمایه گذاری را ببینند.

با واقعیت مجازی در آینده ، مشتریان حتی می توانند در صحنه ای از وب سایت شما قدم بگذارند و در اتاقی که با محصولات شما تزئین شده است قدم بزنند.

تا کنون ، AR و VR بیشتر توسط توسعه دهندگان برنامه برای ارائه تجربه های هیجان انگیز بازی استفاده شده است. با این حال ، با وجود 5G در افق ، هیچ چیز مانع ایجاد طراحان وب در ایجاد تجربیات کاربر بر روی یک وب سایت نیز نمی شود.

سرعت 5G و تأخیر کاهش یافته 5G درهای تجربه های جدید نامحدود را باز می کند. کاربران حتی می توانند کد QR را با استفاده از وب سایت یک شرکت اسکن کرده و هنگامی که در فروشگاه با برنامه روی تلفن خود هستند ، جعبه مورد را از جعبه خارج کنند.

 

چه چیزهایی را هنگام طراحی برای 5G بخاطر بسپارید

ورود 5G می تواند فرصت های هیجان انگیز زیادی را برای طراحان وب امروز به همراه داشته باشد. با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید برخی از چالش ها نیز برای غلبه بر وجود دارد.

به عنوان مثال ، اولین چیزی که طراحان وب باید بدانند این است که همه کاربران بازدید کننده از وب سایت بلافاصله 5G ندارند. اگرچه اپراتورهای تلفن همراه در حال برنامه ریزی برای ارائه ارتباطات 5G بیشتر در سال 2020 و فراتر از آن هستند - اما یک راه طولانی تا جریان اصلی آن وجود دارد.

این فناوری هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و برای شروع فقط در بزرگترین شهرها در دسترس خواهد بود. هنگامی که برج ها برای ارسال سیگنال های 5G ساخته شدند ، تلفن های همراه باید سازگار شوند و تراشه های مناسب را برای کنترل این قابلیت های سریع رعد و برق ایجاد کنند.

شرکت های مخابراتی هنوز در حال تکمیل سیستم هایی هستند که برای گرفتن سرعت بالاتر و استفاده صحیح از آنها استفاده می کنند. حتی در مورد جنبه های سلامتی 5G نگرانی وجود دارد و اینکه آیا قرار گرفتن در معرض فرکانس جدید در طولانی مدت برای ما مضر است.

هنگامی که مکان ها شروع به استقبال مناسب از 5G کردند و توسعه دهندگان موبایل از فن آوری مناسب استفاده کردند ، باید منتظر خرید تلفن های جدید توسط مشتریان باشید. اتصالات جدید با دستگاه های قدیمی 4G فعال نمی شوند.

این بدان معناست که ما احتمالاً ترکیبی از کاربران 5G و 4G را خواهیم داشت که مدتها قبل از انتشار گسترده 5G به همان طراحی وب سایت دسترسی دارند.

 

آماده شدن برای 5G

گرچه برای طراحان وب درک و انطباق با پتانسیل جدیدی که 5G ارائه می دهد ضروری است ، اما این بدان معنا نیست که منحصراً از 5G استفاده کنید. به یاد داشته باشید: مناطقی از جهان وجود دارد که 3G نه تنها استاندارد است ، بلکه نسبتاً جدید است. تمرکز بیش از حد روی این فناوری جدید ، هر کاربری را که توانایی دسترسی به این سرعت ها را ندارد ، در معرض آسیب جدی قرار خواهد داد.

در عوض ، اگر مدتی بیشتر تلاش خود را روی 4G و اتصالات معمولی متمرکز کنید ، در کل تجربیات بهتری ارائه خواهید کرد. فرصت هایی را که 5G ارائه می دهد کاوش کرده و موارد بیشتری مانند فیلم های 4k و تجربیات VR را به مرور اجرا کنید.

با این حال ، همانطور که عناصر طراحی وب را برای کاربران 5G معرفی می کنید ، یادتان باشد که آنها را اختیاری قرار دهید. پخش ویدیوها را به طور خودکار شروع نکنید ، یا مرور وب سایت را غیر ممکن کنید مگر اینکه به AR دسترسی پیدا کنید.

 

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

اگر به تازگی تجارت خود را شروع کرده اید ، راه اندازی وب سایت خود می تواند کمی طاقت فرسا باشد. اولین سوال معمولاً این است که " من از کجا روی زمین شروع می کنم؟" این راهنمای ساده مراحل لازم برای شروع وب سایت شما را برجسته می کند.

شروع کنیم!

1. انتخاب سیستم عامل خود

در وهله اول ایده راه اندازی وب سایت کسب و کار شما این است که محصولات یا خدمات را بفروشید یا اطلاعات و همچنین تولید سرنخ را ارائه دهید. برای کشیدن موثر ، باید به اطلاعات مجهز بود. بهترین وب سایت ها با استفاده از کارآمدترین سیستم مدیریت محتوای وب (CMS) ایجاد می شوند.

سیستم های مدیریت محتوا بسترهایی هستند که در آن شما تمام داده های کسب و کار خود را توسعه داده و ذخیره می کنید و این امکان را برای آنها فراهم می کنید که از طریق آدرس اینترنتی یا موتورهای جستجو در اینترنت قابل دسترسی باشند. محبوب ترین CMS که در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرد وردپرس ، دروپال ، جوملا و Cpanel است.

بیش از 51٪ مشاغل وردپرس را به عنوان بستر انتخابی CMS خود ترجیح می دهند. این به این دلیل است که کاربر پسند است ، بسیار پیچیده و با مضامین بی حد و حصر برای انتخاب ، همچنین می توان افزونه های مفیدی نصب کرد ، پاسخگو و دوستانه برای موبایل است ، سیستم پشتیبانی از مشتری آن پر جنب و جوش است و وردپرس به راحتی با همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هماهنگ می شود ، بهترین همه - استفاده از آن آسان است!

2. بهترین برنامه میزبانی و نام دامنه را انتخاب کنید

میزبانی به سادگی به معنای قرار دادن وب سایت کاملاً مبله خود بر روی وب و دسترسی به آن برای همه کسانی است که از اینترنت استفاده می کنند. نام دامنه اساساً آدرس وب سایت شماست ، اغلب به سایت www.yourbusiness.com می رود.

انواع مختلفی از خدمات میزبانی برای انتخاب وجود دارد. هر یک از این سرویس ها با بسته های ویژه و برنامه میزبانی خود از مقدماتی تا ممتاز ارائه می شوند ، بنابراین قبل از انتخاب طرحی متناسب با شغل آنها ، باید کاملاً با تحقیق کامل باشید ما راه حل های میزبانی را برای اکثر مشتریان خود ارائه می دهیم و با شما همکاری خواهیم کرد تا بسته به میزان پیش بینی وب سایت شما ، بسته ای را که به بهترین وجهی متناسب با نیاز شماست ، تعیین کنیم.

نام دامنه شما برای اهداف سئو باید مرتبط با تجارت شما باشد و همیشه بهتر است آن را ساده نگه دارید! بسته به نوع تجارت خود می توانید از پسوندهای مختلفی برای نام دامنه خود از جمله .com ، .net یا .org استفاده کنید.

3. پر از محتوای گسترده

در Cymax Media ، ما با شما کار می کنیم تا یک طراحی وب سایت ایجاد کنیم که مطابق با دیدگاه شما برای سایت جدید شما باشد. اما هیچ طرحی بدون محتوا کامل نیست. به همین دلیل برای صاحبان مشاغل مهم است که تصاویر را انتخاب کنند و متنی را احساس کنند که مناسب ترین مارک برای برندشان است ، که ما در طرح جدید ادغام می کنیم. پس از پایان مراحل طراحی و توسعه ، می توانید محتوای مورد نظر خود را اضافه یا ویرایش کنید ، یا شاید اضافه کردن پست های وبلاگ را شروع کنید.

حالا به چیزهای خوب ... محتوا! اگر اهمیت محتوای عالی در وب سایت شما را به اندازه کافی توضیح ندهیم ، ناامید خواهیم شد. به زبان ساده ، محتوای عالی باید به خوبی نوشته شده ، ساختار یافته باشد ، مربوط به کسب و کار شما باشد ، زیرکی SEO داشته باشد و به اندازه کافی جذاب باشد تا مخاطب را به خود جلب کند. هنگام افزودن محتوا به وب سایت خود ، ویژگی ها ، دسته ها ، توضیحات متا ، برچسب ها ، H1 و H2 ها ، خوانایی ، تصاویر ، فیلم ها ، گرافیک ، جعبه بحث برای مشارکت عمومی و سایر تنظیماتی را که برای ایجاد جذاب ترین پست مربوط هستند ، یادداشت کنید. همیشه می توانید پست های خود را ویرایش کرده و در صورت بروز خطا مجدداً منتشر کنید.

4- رتبه بندی وب سایت خود را با سئو افزایش دهید

بهینه سازی موتور جستجو در هنگام ایجاد دید ، کشش ، تولید لیدها و بهبود تبدیل ها مطلق است. چند افزونه وجود دارد که می توانید در وب سایت خود نصب کنید که می تواند به SEO کمک کند مانند Yoast. با این حال SEO می تواند از طریق ابزارهای زیادی مانند سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، Google Adwords و بهینه سازی خارج از سایت بهبود یابد.

ایجاد وب سایت خود گزینه ای است که برخی از افراد انتخاب می کنند ، با این حال ، اگر Do Do For Me (DIFM) را ترجیح می دهید ، آژانس های خبره ای مانند Cymax Media وجود دارد که در این زمینه تخصص دارند - با یک کلیک فاصله.

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

به عنوان یک طراح وب ، با چالش های زیادی روبرو هستید ، چه خوب و چه بد. یکی از موارد بد این است که ناگهان متوجه شوید که یا در خطر از دست دادن مهلت مشتری هستید یا به هیچ وجه قادر به انجام آن نیستید.

مهلت فراموش شده می تواند به دلیل چیزی باشد که از عهده شما خارج است و هیچ تقصیری از خود شما نیست. اقداماتی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از آنچه بر آن کنترل دارید ، انجام دهید. مانند نداشتن ابزار طراحی مناسب یا منابع طراحی برای انجام کاری که باید انجام شود.

هر اونس پیشگیری قطعاً می تواند به ارزش یک پوند درمان در این مورد باشد. قبل از شروع یک پروژه ، اطمینان حاصل کنید که ابزار یا ابزاری که استفاده خواهید کرد در حد وظیفه شما هستند.

15 ابزار طراحی ارائه شده در اینجا ، در رده های مربوطه قرار دارند. شما باید بهتر بتوانید از عهده هرچیزی که به شما پرتاب می شود برآیید.

 

1. تم باشید

بیش از 200،000 فروش آن تاکنون مسلماً قالب چند منظوره وردپرس BeTheme را به عنوان یک محبوب مورد علاقه در بین طراحان وب ایجاد کرده است.

در حقیقت ، "چند منظوره" عدالت BeTheme را اجرا نمی کند. ممکن است کاربران استدلال کنند که "همه کاره" توصیف دقیق تری است.

ویژگی های اصلی 40+ Be ، طراحان وب را از نظر ابزار صفحه سازی ، کمکهای طراحی ، گزینه های طراحی و جلوه های ویژه کار زیادی می کند.

قابل توجه ترین:

  • Muffin Builder که در صورت استفاده با سایر ویژگی های اصلی ، ساخت یک وب سایت را سریع ، آسان و بدون کد می کند.
  • ترکیبی از Admin Panel / Shortcode Generator تمام انعطاف پذیری مورد نیاز طراحان را فراهم می کند.
  • 600+ وب سایت پیش ساخته قابل تنظیم BeTheme به خوبی می تواند ستاره نمایش باشد. آنها 30 بخش تجاری و همه انواع وب سایت های معروف را پوشش می دهند ، قابل شخصی سازی ، پاسخگویی و ویژگی های جالب UX هستند و می توانند هر پروژه را به سرعت شروع کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر ویژگی های اصلی Be بر روی بنر کلیک کنید.

 

2. نرم افزار Timezy Booking

با اجازه دادن به مشتریان و مشتریان برای رزرو خدمات شما در اسرع وقت ، Timezy به شما کمک می کند تا شرایطی را برای رزرو فراهم کنید که بهترین کار را برای تجارت شما داشته باشد. سپس می توانید Timezy را در وب سایت خود ادغام کرده و عملیات رزرو خود را ساده و سریع کنید.

  • مشتریان و مشتریان می توانند قرار ملاقات ها را بصورت آنلاین 24/7 رزرو کنند.
  • آنها می توانند اطلاعیه ها و یادآوری های ایمیل را در زمان واقعی دریافت کنند.
  • Timezy را می توان با بزرگنمایی یکپارچه کرد.
  • می توانید مراحل فرم رزرو را متناسب با نیاز خود مرتب کنید.
  • از Timezy می توان برای مدیریت تکالیف و برنامه های کارمندان ، تعطیلات و روزهای خاص استفاده کرد.

اگر وب سایتی از خودتان ندارید ، Timezy صفحه وب مدرنی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید متناسب با مارک خود برای مشتریان در هر زمان بخواهید قرار ملاقات ها را تنظیم کنید.

 

3. جدول های wpData

wpDataTables پرفروش ترین و قدرتمندترین افزونه جدول و نمودار سازی وردپرس در بازار است. موارد خوب دیگری نیز وجود دارد ، اما با پایین آمدن در لیست آنچه که جداول wpDataTable انجام می دهد و بسیاری دیگر نمی توانند ، جدول و نمودار ایجاد آنها به سرعت ناکافی می شوند.

ویژگی ها و قابلیت های کلیدی wpDataTables:

  • توانایی ایجاد جداول و نمودارهای تعاملی و پاسخگو.
  • توانایی ایجاد جداول و نمودارهای قابل ویرایش و به راحتی قابل نگهداری.
  • توانایی پردازش سریع حجم عظیمی از داده ها که در قالب های مختلف و از منابع مختلف ارائه می شوند.
  • توانایی ساخت جدول و نمودار با استفاده از داده های زمان واقعی.

همچنین می توانید با برجسته سازی یا کدگذاری رنگ اطلاعات کلیدی ، خوانایی جدول یا نمودار را روشن یا بهبود بخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه این افزونه می تواند برای شما انجام دهد ، بر روی بنر کلیک کنید.

 

4. LayerSlider

LayerSlider فقط برای اسلایدرها نیست. از این ابزار چند منظوره وردپرس می توان برای ایجاد انیمیشن های چشم نواز و محتوای جذاب نیز استفاده کرد.

  • کمی ادویه به یک وب سایت کهنه اضافه کنید.
  • برای تعامل بهتر با بازدیدکنندگان ، پنجره های بازشو با جلوه های خیره کننده ایجاد کنید.
  • از کدگذاری خودداری کنید ، زیرا LayerSlider کشیدن و رها کردن است.

این ابزار محبوب طراحی برای نزدیک به یک دهه به طراحان وب کمک کرده است و به میلیون ها کاربر فعال ماهانه خدمات ارائه می دهد.

 

5. افزونه رزرو Amelia

Amelia یک افزونه رزرو وردپرس کاربر پسند است که می توانید برای مدیریت قرارها و رویدادهای خود در یک سیستم عامل از آن استفاده کنید.

  • مشتریان می توانند بلافاصله قرارهای شبانه روزی را بصورت 24 ساعته رزرو ، تغییر یا لغو کنند.
  • کارمندان و مشتریان می توانند جلسات ، قرارها و رویدادها را از داشبورد خود مدیریت کنند.
  • آملیا را می توان با Zoom ادغام کرد تا جلسات آموزش یا مشاوره را انجام دهد.
  • همچنین آملیا می تواند بسته های خدماتی با تخفیف و مدت اعتبار ایجاد کند.

آملیا می تواند چندین مکان تجاری را سرویس کند.

 

6. رمزگذاری نکردن - قالب وردپرس Creative Multiuse & WooCommerce

Uncode با بیش از 80،000 فروش تا به امروز به یکی از پرفروش ترین های ThemeForest تبدیل شده است.

  • شما می توانید با استفاده از ویژگی محتوای پویا Uncode ، طرح ها و طرح های سفارشی ایجاد کرده و از آنها به عنوان الگو برای صفحات دسته استفاده کنید.
  • Uncode ویژگی های سازنده محصول WooCommerce ، پرداخت سفارشی ، سبد خرید ، حساب من ، نمایش سریع و غیره را دارد.

Uncode دارای یک کتابخانه جامع از فیلم های آموزشی و یک ویترین از وب سایت های ایجاد شده توسط کاربر است که ارزش بازدید را دارد.

 

7. کل قالب وردپرس

Total با ذهنیت کامل ایجاد شده است ، با این وجود یک تم وردپرس بسیار کاربرپسند است.

  • انعطاف پذیری فوق العاده این ابزار ساخت وب سایت به کاربران امکان ایجاد هر نوع یا سبکی از وب سایت را می دهد.
  • سازنده صفحه WPBakery با مجموعه ای از ماژول های سفارشی همراه است.
  • Total RTL و ترجمه آماده است و به راحتی با WooCommerce ادغام می شود.
  • توتال سازنده پسند است.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی بنر کلیک کنید.

 

8. دکتر لینک چک

دکتر Link Check باعث می شود که شما مجبور نباشید به طور دوره ای یک جستجوی دستی در سایت خود برای یافتن لینک های خراب انجام دهید.

دکتر لینک چک موارد زیر را بررسی می کند:

  • پیوندهای شکسته و قالب بندی نامناسب URL.
  • پیوندهای محتوای مخرب در لیست سیاه؛
  • وب سایت هایی که هیچ محتوای ارزشمندی ندارند ، از جمله سایت های فقط تبلیغاتی.

دکتر لینک چک گزارش های قابل بارگیری روزانه ، هفتگی یا ماهانه را منتشر می کند.

 

9. Mobirise وب سایت ساز

Mobirise نه تنها یک ابزار برتر برای ایجاد وب سایت های سریع ، پاسخگو ، کاربر پسند است. همچنین آفلاین بودن از مزایایی برخوردار است. Mobirise نیز رایگان است.

عواملی که به عملکرد عالی Mobirise کمک می کنند عبارتند از:

  • چارچوب های Google Amp و Bootstrap 4.
  • الگوهای وب سایت ، پنجره های بازشو ، اسلایدرها و ویژگی های تجارت الکترونیکی که به صورت حرفه ای ساخته شده اند.
  • Mobirise همه کشیدن و رها کردن است.

 

 

مطالب پیشنهادی :

8 بهترین سایت تصویر برتر در 2021

چگونه طراحی سایت می تواند تجارت شما را بالا ببرد

 

 

 

 

 

10. 8b وب سایت ساز

وقتی یک سازنده وب سایت سریع ، رایگان ، پاسخگو ، کاربر پسند و همچنین کاربر پسند Google نیز باشد ، مطمئناً قابل تأمل است.

  • به شما امکان می دهد در هر دستگاهی در خانه یا در حال حرکت وب سایت ایجاد کنید.
  • قالب ها و بخش های وب سایت دارای ویژگی های طراحی شده برای شروع سریع پروژه ها هستند.
  • با چند کلیک به سایت شما یک رتبه بندی گوگل می دهد.
  • می تواند هر جا که بخواهید میزبانی شود.

اکنون نسخه خود را بارگیری کنید.

 

11. WHATFONTIS

WhatFontIs با بیش از 700K فونت تجاری و رایگان فونت و قابلیت AI برای یافتن فونت شما را قادر می سازد تا فونت های تصاویر بارگذاری شده را شناسایی کنید.

این بالاترین ابزار برای یافتن قلم:

  • فونت آپلود شده را 90٪ از زمان شناسایی می کند.
  • در عرض چند ثانیه پاسخ می دهد؛
  • قلم های انحرافی را مشخص می کند (حروف موجود در تصویر باید از هم جدا شوند).
  • 60+ فونت مشابه را برای هر تصویر بارگذاری شده نمایش می دهد.

 

12. Litho - الگوی HTML5 چند منظوره

Litho یک الگوی پاسخگو چند منظوره Bootstrap 4 HTML5 است که به استارت آپ ها ، آژانس های طراحی و سایر مشاغل نقطه شروع ایده آل ایجاد وب سایت است.

از ویژگی های Litho می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتخاب های جالب از صفحات اصلی آماده ، صفحات داخلی و بلوک های الگو ؛
  • سبک های صفحه برای نمونه کارها ، فروشگاه ها و سایت های وبلاگ نویسی.
  • لغزنده ها ، آگهی ها ، فرم ها و سایر عناصر طراحی خلاق.

Litho پشتیبانی حرفه ای 5 ستاره را ارائه می دهد.

 

13. XStore - قابل تنظیم ترین تم WooCommerce که تا به حال انجام شده است

XStore ممکن است بهترین ابزاری باشد که هر کسی در جستجوی راهی آسان و سریع برای ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی با عملکرد بالا دارد - تنها با 39 دلار.

از ویژگی های اصلی XStore می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 100+ فروشگاه آماده برای خرید ؛
  • 500 دلار + پلاگین حق بیمه وردپرس
  • سازنده Single Product و سازنده Header.

 

14. وب سایت خوب

پلت فرم توسعه وب GOODIE به مشتریانی که مشتاق هستند به سرعت در حال راه اندازی یک وب سایت با رمزگذاری حرفه ای باشند ، کمک می کند.

خدمات GOODIE بر روی موارد زیر تمرکز دارد:

  • طراحان وب به دنبال یک شریک توسعه ؛
  • استارتاپ هایی که به دنبال روش هایی برای آزمایش ایده ها و مفاهیم خود هستند.
  • مشاغل کوچک به دنبال حضور آنلاین یا بهبود فعالیت موجود هستند.

تخصص های GOODIE شامل 1-10 صفحه ، وردپرس و وب سایت های تجارت الکترونیکی است.

 

15. صندوق پستی قهرمانانه

چندین دلیل عالی وجود دارد که اجازه می دهد صندوق ورودی قهرمانانه صندوق های ایمیل پست الکترونیکی مشاغل شما را مدیریت کند.

آنها عبارتند از:

  • تشویق به همکاری کارکنان کارآمد در تعیین و پاسخ نامه های ایمیل ؛
  • کمک به اعضای ستاد در انجام و حفظ وضعیت Inbox Zero.
  • پیگیری معیارهای اصلی عملکرد تیم.

 

 

  • مونا شریفی