مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

طراحی سایت و سئو

۴ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تصاویر سهام یک ابزار ضروری برای هر کسی است که با مشتریانی کار می کند که توانایی خرید یک عکاس را برای یک عکسبرداری سفارشی ندارند و با هزینه ای که برای هزاران دلار هزینه عکاسی می گیرد ، بیشتر مشتریان هستند.

 

ماه گذشته ما 10 سایت رایگان تصویر رایگان سهام را برای سال 2021 مورد بررسی قرار دادیم و در این ماه بر پایان حق بیمه بازار تمرکز کرده ایم.

پرداخت هزینه سهام تضمین نمی کند که شما کالایی با کیفیت بالاتر از گزینه رایگان دریافت می کنید ، اما کالای با کیفیت بالاتر به ندرت رایگان است.

در نهایت ، تصویر مناسب ، صرف نظر از قیمت ، تصویر مناسب است. اینها بهترین مکانها برای شروع جستجوی شما در سال 2021 هستند.

 

1. سهامدار

Stocksy سایتی شگفت انگیز است که دارای کمی تفاوت در تصاویر خود است. حال و هوای جالب توجهی در تصاویر نمایش داده شده در Stocksy وجود دارد. اگر به دنبال یک تصویر سهام هستید که به نظر نمی رسد مانند یک تصویر سهام ، این مکان عالی برای شروع است. قیمت آن از حدود 15 دلار برای یک تصویر وب کوچک تا 1000 دلار برای استفاده انحصاری از تصویر است.

 

2. EyeEm

EyeEm منبع بزرگی از تصاویر به سبک ویراستاری است. این دسته بندی های عالی دارد که به جای دسته بندی مجموعه ، به دنبال یافتن تصاویر هستند. قیمت هر تصویر با 35 دلار تخفیف برای بسته های تصویر ، شروع می شود. EyeEm اخیراً گزینه رزرو عکسبرداری - برای مشتریانی که آماده پرداخت هزینه تصاویر سفارشی هستند ، ارائه داده است.

 

3. گتی ایماژ

تهیه لیستی از سایت های تصاویر سهام بدون درج گتی ایماژ غیرممکن است . غول سهام نه تنها یکی از بزرگترین مجموعه تصاویر سهام را دارد بلکه صاحب چندین شرکت تابعه است. رسانه های خبری به دلیل پوشش جامع مورد علاقه خود ، اگر به دنبال تصویر خاصی از سهام هستید ، گتی را امتحان کنید. گتی یک تامین کننده میان قیمت است و قیمت تصاویر کوچک از حدود 75 دلار شروع می شود.

 

4. مرگ بر سهام

مرگ بر سهام تماماً استفاده از صنعت بورس برای تأمین بودجه عکاسان است. این عکسهایی است که متخصصان عکاسی آنها را تحسین می کنند. هیچ فیلری وجود ندارد اشتراک برای متخصصان خلاق از 33 دلار در ماه شروع می شود. ماهانه 100+ تصویر جدید به مجموعه اضافه می شود ، به این معنی که هنوز هم کوچک است ، اما اگر چیزی واقعی می خواهید معتبر باشد ، Death to Stock را در نظر بگیرید.

 

5. تصاویر کاوان

تمرکز کاوان بر ساخت طیف وسیعی از عکاسان است که مجموعه ای برجسته از تصاویر متنوع را تولید کرده است. مجموعه های سرپرستی ، که بیشتر سرمقاله هستند تا تجاری ، بسیار قدرتمند هستند. Cavan همچنین در صورت نیاز به راهنمایی برای ردیابی یک تصویر خاص ، یک سرویس پشتیبانی عالی ارائه می دهد. قیمت ها متفاوت است اما از 50 دلار شروع می شود.

 

 

مطالب پیشنهادی :

چگونه طراحی سایت می تواند تجارت شما را بالا ببرد

بروز رسانی سایت و تاثیر آن بر روند سئو سایت

 

 

 

6. افست و شاتر استوک

Shutterstock با بیش از 300 میلیون تصویر یکی از شناخته شده ترین مجموعه سهام در وب است. افست یکی از شرکت های تابعه Shutterstock بسیار بزرگتر است. این یک نسخه سطح بالا از Shutterstock است ، با قیمت هایی کمی بالاتر برای منعکس کردن کیفیت بالاتر. قیمت شاتر استوک از حدود $ 2.50 / تصویر شروع می شود ، شروع آفست از 300 $. این همان قیمتی است که بابت کسی پیش از بررسی دامنه گزینه های خود می پردازید.

 

7. وسدن 61

Westend61 دارای مجموعه کوچکتری است ، اما تصاویر آن همیشه با کیفیت بالا هستند. Westend61 به ویژه برای طراحی تصاویر بنر بسیار مفید است زیرا تصاویر بسیار تجاری هستند ، افراد دارای ظاهری معتبر و تماس چشمی زیادی دارند. قیمت هر تصویر تقریبا از 25 دلار شروع می شود.

 

8. iStock

 در اصل مستقل بود اما توسط گتی خریداری شد. iStock گزینه های اعتبار و اشتراک را با قیمت تقریبی 2.50 دلار در هر تصویر ارائه می دهد. اگرچه هر آنچه را که در سایت بزرگتر گتی پیدا خواهید کرد پیدا نخواهید کرد ، لازم است بررسی کنید که آیا تصویر مورد نظر شما در اینجا موجود است یا خیر.

 

 

 

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

قبل از اینکه بفهمید یک سایت خوب دقیقاً چطور به نظر می رسد ، ابتدا باید درک کنید که چرا داشتن یک طراحی سایت قوی از همه مهم است. آیا می دانید ، طبق گفته خود گوگل ، 40 درصد از کاربران اگر  یک صفحه وب در کمتر از سه ثانیه بارگیری نشود ، آن را رها می کنند ؟ از یک سایت بارگیری سریع نه تنها قدردانی می شود ، بلکه انتظار می رود.

درک اینکه سرعت و عملکرد رضایت مشتری برابر است بسیار مهم است و باید یکی از تمرکزهای اصلی شما برای ایجاد یک طراحی وب سایت عالی باشد که پاسخگو باشد.

لازم است بدانید که  چهار عامل مهم  در مصرف کننده برای یک کسب و کار محلی عبارتند از:

  • جزئیات مربوط به تجارت (مبدا ، خدمات ، محصولات و افراد)
  • محل کسب و کار
  • اطلاعات و آدرس را پاک کنید
  • توصیفات مشتری

چهار عامل بزرگ بازدارنده برای مصرف کننده عبارتند از:

  • محتوای بی کیفیت
  • هیچ شماره تلفنی نمایش داده نمی شود
  • هیچ قیمتی نمایش داده نمی شود
  • محلی به اندازه کافی محلی نیست

ایجاد تأثیر ماندگار بر مشتریان محلی خود در دنور برای تعامل و رشد بسیار مهم است. استفاده از  روشهای محلی سئو در دنور  می تواند راهی عالی برای تعامل با این مشتریان و کمک به بالا بردن عملکرد سایت شما باشد.

ایجاد یک برداشت بزرگ عالی

لازم به یادآوری است که  75٪ از مصرف کنندگان  بر اساس طراحی وب سایت خود ، اعتبار کسب و کار را ارزیابی می کنند. این بدان معنی است که ایجاد اولین برداشت پایدار که مثبت به نظر می رسد می تواند یک گام اساسی در بالا بردن طراحی سایت شما باشد.

ایجاد اولین برداشت عالی چند مرحله مهم را در بر می گیرد. درک این نکته که صفحه اصلی شما مهمترین صفحه در کل وب سایت شماست به شما کمک می کند تا بر ایجاد یک طراحی عالی تمرکز کنید.

درک اینکه تجربه کاربری باید در خط مقدم نحوه فعالیت سایت شما باشد ، شروع بسیار خوبی است و بسیاری از مشاغل برای برجسته شدن در  وب سایت های سنتی در UX Design سرمایه گذاری می کنند  طراحی های UX هدف این است که وب سایت شما را بصورت بصری استفاده کند و به مخاطبان شما کمک کند.

چگونه یک تجربه کاربری عالی طراحی کنیم

برای طراحی یک تجربه کاربری عالی برای صفحه اصلی خود ، باید این مراحل را دنبال کنید تا مطمئن شوید پیامی که برای مخاطبان خود ارسال می کنید پیامی است که باعث بازگشت آنها می شود و به دنبال گزینه بعدی در Google نیستید.

به بازدیدکنندگان سایت خود بگویید دقیقاً چه کاری انجام می دهید

نام تجاری شرکت شما هنگام ورود به صفحه اصلی و  ایجاد یک استراتژی عالی برای برند  بسیار مهم است. صفحه اصلی شما باید فوراً به بازدید کننده شما بگوید شما کی هستید و اینکه چه عواملی می توانند از سایت شما دریافت کنند.

آرم و برچسب شما می تواند در گفتن بصری این پیام بسیار کمک کند. مهمترین جنبه ای که باید در نظر گرفت این است که بلافاصله بگویید کاری که شرکت و تجارت شما انجام می دهد.

در غیر این صورت ، چرا در وهله اول از سایت خود بازدید می کنیم؟

 

مطالب پیشنهادی :

بروز رسانی سایت و تاثیر آن بر روند سئو سایت

نکات ایمیل مارکتینگ

 

به زبان مخاطبان خود صحبت کنید

وب سایت های مختلف به زبان های مختلف صحبت می کنند برای مثال فاکس نیوز با لحنی کاملاً متفاوت با لحن GQ صحبت خواهد کرد.

درک اینکه مخاطب هدف شما کیست و چگونه با زبان او ارتباط برقرار کنید ضروری است. اگر تمرکز شرکت شما روی گرایش های مد است ، با سبک تجاری با مشتریان خود صحبت نکنید.

اطمینان حاصل کنید که درک مطالب شما را برای مخاطبان هدف خود آسان کرده و می تواند برای آنها قابل تجدید باشد.

از شر تمام کرک ها خلاص شوید

آیا کسی را می شناسید که دوست دارد هرزنامه دریافت کند؟ نه ، نه من اگر مشتریان شما متوجه شوند که طراحی سایت شما با محتوای زیاد ، تصاویر ، پیوندها و غیره که همه مورد توجه کاربر شما هستند ، طاقت فرسا است ، کارایی نخواهد داشت و مانند یک ایمیل هرزنامه به خواننده شما می آید.

اگر پیامی را که می خواهید برای مخاطب خود بفرستید ، مشخص نکنید ، خطر از بین رفتن آن در سر و صدا را دارید. اطمینان حاصل کنید که پیامی را که می خواهید برای خواننده خود ارسال کنید ، ساده ، واضح و قابل فهم باشد.

مخاطبان خود را با تماس های خوب برای اقدام درگیر کنید

ارتباط بسیار نزدیک با داشتن یک پیام برای ارسال به کاربران خود ، استفاده از اقدامات عالی در سراسر صفحه اصلی کاری است که بسیاری از وب سایت های خوش طراحی اجرا می کنند.

استفاده از تماس برای اقدام در مکانهای استراتژیک سایت شما نه تنها باعث کلیک بر روی سایت شما می شود بلکه می تواند منجر به سطح بالاتری از تعامل و تبدیل شود.

تماس برای اقدام همچنین فقط برای تبدیل مشتری نیست ، بلکه برای هدایت خوانندگان از طریق وب سایت شما به روشی است که شما می خواهید آن را تجربه کنند. این موارد به خواننده شما این امکان را می دهد که از روندی از سایت شما پیروی کند و در نهایت منجر به درگیر شدن محتوای بیشتری به روشی معنادارتر می شود.

عملکرد موبایل را در اولویت قرار دهید

در سال 2020 پیش بینی شده است که در  سراسر جهان 6.1 میلیارد کاربر تلفن هوشمند وجود داشته باشد. در سال 2014 ، استفاده از تلفن همراه از استفاده منظم از دسک تاپ پیشی گرفت و تعداد فقط در حال افزایش است.

با دسترسی بسیاری از کاربران به اینترنت از طریق تلفن هوشمند ، بهینه سازی وب سایت برای عملکرد موبایل فوق العاده مهم است.

داشتن یک طراحی وب پاسخگو تا حد زیادی به بهبود تجربه کاربر مشتری با سایت شما کمک می کند.

طراحی وب سایت خود را به روز کنید

هیچ بهانه ای برای نداشتن وب سایت در سال 2018 وجود ندارد. داشتن یک وب سایت با عملکرد عالی که متمرکز بر ارائه یک طراحی سایت عالی و برجسته کردن کسب و کار شما باشد ، کلید افزایش عملکرد آنلاین شرکت ها خواهد بود.

 

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

برای بالا بردن رتبه کلمات کلیدی وب سایت متدهای زیادی وجود دارد که یکی از آنها که از همه اهمیت بالایی دارد بروز رسانی مرتب وب سایت می باشد . گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری این را به خوبی می تواند تشخیص دهد که وب سایت در روز ، هفته و ماهانه چند بار بروز رسانی شده است . لذا بروز رسانی وب سایت بزرگترین متد برای نگهداری سایت در رتبه های بالای نتایج جستجوی گوگل می باشد.

اگر بروز رسانی وب سایت به صورت مرتب انجام شود سئو وب سایت شما هر روز رشد رو به جلویی را خواهد داشت و نتایج خوبی را برای سایت شما دارد.

 

بروز رسانی سایت به چند صورت انجام می پذیرد ؟

شاید در نگاه اول به این نتیجه برسیم که بروز رسانی وب سایت همان تولید محتوا است و انتشار آن . درست است تولید محتوا ، توسعه محتوا مهمترین نوع بروز رسانی سایت است . ولی از نظر فنی نیز برخی از بروز رسانی ها باید در وب سایت انجام شود که بعد از تولید محتوا و انتشار ان در وب سایت می توان به تغییرات در طراحی سایت و گرافیک آن اشاره کرد.

یکی از متدهای سئو وب سایت در بروز رسانی سایت تغییراتی است که شما بطور مرتب در صفحه اول وب سایت خود و یا صفحات وب شاخص سایت ارائه می کنید . در زیر به هر دو مورد بروز رسانی سایت (تولید محتوا و انجام تغییرات و بروز رسانی قالب سایت اشاره می کنم).

 

بروز رسانی محتوای سایت

برای بروز رسانی محتوای سایت نیاز مند فردی ماهر ، سئو کار خوب و پشتیبان سایت حرفه ای نیاز دارید . توجه داشته باشید تولید محتوا اساس هر وب سایت است و بدون داشتن محتوای مناسب برای وب سایت نمی توان نتیجه خوبی بدست آورد. پس در انتخاب این فرد برای بروز رسانی وب سایت خود دقت لازم را داشته باشید که حداقل خصوصیات زیر را داشته باشد :

۱-    صبر کافی برای کار کردن و بروز رسانی سایت
۲-    داشتن اعتماد به نفس برای نوشتن بهترین مقالات
۳-    نویسنده خوبی باشد
۴-    آشنایی کافی با اصول سئو و بهینه سازی سایت داشته باشد
۵-    اصول اصلی تولید محتوا را بلد باشد
۶-    آشنایی کافی با  محیط سیستم مدیریت محتوا داشته باشد.

موارد بالا می تواند لازمه شروع یک پشتیبانی خوب را فراهم کند . و شما م توانید بهترین نتیجه را در بروز رسانی سایت داشته باشید.

اما بروز رسانی محتوا به دو صورت انجام می پذیرد که هر دو مورد را گوگل و سایر موتورهای جستجو به راحتی درک می کنند :

۱-    بروز رسانی محتوای قدیمی
۲-    تولید محتوای جدید

در برخی از موارد باید محتوای قدیمی سایت را بروز رسانی کنید تا صفحات مربوط به آنها نیز ارتقاء پیدا کنند. یکی از متدهای خوب برای بالا بردن سئو سایت است . و بسیار نتیجه خوبی می دهد.

اما راه دیگر در بروز رسانی سایت به صورت محتوا ، تولید محتوا می باشد که بصورت کامل در بخش مربوطه ارائه شده است .

 

بروزرسانی لینکها 

برای بروزرسانی سایت از طریق تغییر لینک‎ها مانند بروزرسانی کلمات کلیدی باید ابتدا وضعیت سایت را بررسی کنید. بهتر است در ماه یک بار، آنالیز سایت و بررسی لینک‎ها‎ را انجام دهید و لینک‎ها‎ی شکسته را مشخص کنید. لینک سازی داخلی نیز باعث افزایش ترافیک وب سایت خواهد شد. می‎توانید از لینک درون سایت و یا خارج از سایت استفاده کنید.پس در مجموع بروزرسانی لینک ها عبارتند:

  • آنالیز سایت
  • تجزیه و تحلیل صفحات پیوند داده شده
  • حذف لینک‎ها‎ی شکسته و بی اعتبار
  • تعویض لینک‎ها‎ی صفحات داخلی و لینک‎ها‎ی خارجی

 

بروزرسانی وب سایت با آپدیت عناوین:

عناوین محتواها باید مورد بررسی قرار بگیرند و آنها نیز بهتر است تغییر و بروزرسانی شوند، این کار در فواصل طولانی انجام بگیرد بهتر می باشد. زیرا گاهی بازدیدکننده‎ها‎ با عناوین ارتباط برقرار خواهند کرد که با تغییرزود هنگام عنوان، جستجو برای بازدید کنندگان سخت خواهد شد. عناوین مهمترین بخش یک محتوا می باشد که قبل از هر چیز در دید کاربران قرار می گیرد، به همین دلیل باید دقیق و منطبق با محتواها انتخاب شود. لازم به ذکر است بدانید اگر از عناوین کپی استفاده کنید باعث کاهش رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد پس زمان بروزرسانی عناوین بی کیفیت را حذف و بجای آن از عناوین جدیدی که با عناوین قبلی در تضاد نباشد استفاده کنید، یعنی  باید میان عناوین جدید و قدیم، همخوانی و شباهت ایجاد کنید.

 

 

مطالب پیشنهادی :

نکات ایمیل مارکتینگ

چرا تبلیغات اینترنتی؟

 

 

 

 بروزرسانی کلمات کلیدی:

در این تغییرات بنیادی از مبحث کلمات کلیدی نمیتوان چشم پوشی کرد، برای کسب رتبه بالای وب سایت موتورهای جستجو با توجه به نیاز کاربران، کلمات کلیدی را انتخاب خواهند کرد، هنگام بروزرسانی وب سایت باید کلمات کلیدی را بررسی و سایت را آنالیز کنید ، یعنی با تجزیه و تحلیل سایت و عملکرد رقبا، کلمات کلیدی مهم را تشخیص داده و سپس با آپدیت نمودن وب سایت، آنها را جایگزین کلمات کلیدی قبلی ‎کنید. برای بروزرسانی کلمات کلیدی فاصله زمانی خاصی مطرح نیست ولی باید کلمات مورد علاقه کاربران بررسی شود ، معمولا در هر ماه و یا در سال تنها یکبار این بروز رسانی را باید انجام دهید، به طور کلی می توان گفت با گذشت زمان کلمات کلیدی موجود در یک مقاله تغییر خواهد کرد و این تغییرات باید در بازه های زمانی مشخص در نظر گرفته شود .

 

تغییرات CMS

سیستم مدیریت محتوا چرخه زندگی یک وب سایت را از تولید و بروزرسانی تا انقراض آن مدیریت میکند ، پلتفرم هایی مانند  WordPress , Joomla , Drupal , Magento که از آن برای مدیریت محتوای وب سایت استفاده میشود ازین دست سیستم ها می باشد. اگر سایت خودتان را بخواهید هر چند وقت یکبار بروز کنید احتیاجی به یک شرکت طراحی سایت نخواهید داشت با کمک سیستم مدیریت محتوا میتوانید تغییرات را بر روی سایت خود اعمال کنید ولی اگر سایت خود را بروز نکنید کاربران شما وقتی با یک صفحه همیشگی روبرو شوند کم کم شما را از یاد می برند چون چیز جدیدی برای عرضه به آنها نداشته اید ، حتی موتورهای جستجو نیز بر روی وب سایت شما چشم پوشی می کنند چرا که هم پای رقبایتان اطلاع رسانی و تولید محتوا ندارید ، گوگل طرفدار کاربران است ، به عبارتی وب سایتی را به کاربرانش ارائه می کند که بر اساس آنالیزهایی مطمن باشد بهترین پیشنهادات را پیش روی کاربرانش قرار داده است واضح است که گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری از این راه به دنبال محبوبیت است. استفاده از CMS های آماده و متن باز مانند جوملا و ورد پرس باید دائما بروزرسانی CMS شوند تا بتوانند علیه خطرات امنیتی بجنگند و مورد حمله هک قرار نگیرند ، عدم بروز رسانی این CMS ها شانس مورد حمله قرار گرفتن وب سایت ها را به شدت افزایش می دهد. همچنین باعث می شود بین برنامه های CMS وب سایتتان عدم سازگاری پیش بیاید پس با تحقیقات کامل و استفاده از تجربیات افراد موفق در این زمینه بروز رسانی خود را انجام دهید .  البته قابل ذکر است اگر محتوای سایت شما از دست نرفته است و کاربران زیادی را در بردارد تغییرات اساسی نیاز ندارد بلکه با اضافه کردن چند مقاله جدید و بروز کافی است تا رتبه بندی خود را ارتقا دهید. گزینه بروز رسانی خودکار در CMS ها گاها می تواند باعث ایجاد اختلالات عملکردی در وب سایت شما شود به همین دلیل ما به شما پیشنهاد نمی کنیم و بهتر است این کار توسط یک متخصص برای شما انجام شود.

 

 بروزرسانی افزونه ها

روشی دیگر برای بروزرسانی سایت این است که از آلوده نبودن رایانه تان به بدافزارها اطمینان پیدا کنید همچنین بروز بودن مرورگرها و افزونه ها بسیار اهمیت دارد. در این حالت که البته کمتر رخ می دهد، رایانه شما به خودی خود بستر و حامل حمله به وب سایت شما خواهد شد پس مرورگرها و افزونه های مرورگرها را تنها از منابع مورد اعتماد دریافت و نصب کنید و به محض دریافت هشدار آپدیت، فورا اقدام کنید.

 

بروزرسانی سرور

سرور نیز یکی از بخشهای کلیدی فرآیند حفظ امنیت وب سایت می باشد، وب سرورهای IIS , Apache , … برای کسانی که با تنظیمات حرفه ای وب سایت خود بسیار آشنا هستند شناخته شده است ولی اگر شما با این وب سرورها آشنا نیستید، بد نیست بدانید که وب سایت شما برای آنکه در اینترنت در دسترس قرار بگیرد باید یک وب سرور داشته باشد. نکته قابل اهمیت این است که سرور وب سایت شما می تواند در مقابل حملات هکرها بسیار آسیب پذیر باشد و بهترین راه برای مقابله با این حمله بروز رسانی سرور می باشد که البته بهترین راه انتخاب یک شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات میزبانی وب ( هاست ) می باشد که ما شرکت های مطرح مثل : ایران سرور ، برتینا ، هاست ایران را به شما پیشنهاد می کنیم و از سرویس دهی هر سه شرکت اطمینان داریم.

 

استراتژی بروزرسانی

با بروزرسانی وب سایت تغییرات بسیار بزرگی ایجاد خواهد شد و مشکلات زیادی از سایت که فراموش شده بود برطرف شده و ساختار سایت تنظیم می شود، حتی می توان بروزرسانی را به عنوان استراتژی بلند مدت در نظر گرفت و برای رسیدن به این هدف برنامه صحیحی اجرا کرد ،در این پروسه قسمتهایی که قابل تغییر و ارتقا است را در نظر بگیرید و در حد امکان تلاش کنید و نقاط ضعف را رشد دهید و مبحث بروزرسانی سایت را همچنان دنبال کنید ، مطمئن باشید با چند هفته پشتکار به یک رتبه بندی خوب و قابل توجه دست خواهید یافت. البته بازه زمانی بروزرسانی سایت بستگی به محتوای سایت شما دارد، مثلا در یک سایت فروشگاهی باید در مدت کوتاهی بروز رسانی شود ولی در یک وب سایت طراحی سایت چند ماه یک بار و متناسب یا الگوریتم گوگل کافی می باشد.

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

ایمیل مارکتینگ چیست؟

اولین ایمیل تاریخ را ری تاملینسون در سال 1971 ارسال کرد و دوران مدرن ارتباط را آغاز کرد. این پیام حاوی اطلاعات خاصی نبود و فقط تعداد عدد و حرف در آن وجود داشت.

سال‌ها بعد گری تورک اولین ایمیل تبلیغاتی را ارسال کرد و آن‌جا بود که ایمیل مارکتینگ زاده شد. در لیست ایمیل تورک فقط چند هزار مشترک وجود داشت اما همین مسئله کافی بود که او را پدر اسپم نام‌گذاری کنند.

ایمیل مارکتینگ

امروزه ممکن است هنوز هم ایمیل‌های اسپم دریافت کنیم اما هیچ کس نمی‌تواند تاثیر پیام صحیح و مناسب روی فروش و درآمدزایی را نادیده بگیرد.

اکنون که شما این مقاله را می‌خوانید احتمالا یکی یا چند ایمیل دارید و تا به حال تعدادی ایمیل فرستاده‌اید یا دریافت کرده‌اید.

به احتمال زیاد بسیاری از ایمیل‌هایی که دریافت می‌کنید را یک راست به زباله‌دان ایمیل خود می‌فرستید. با وجود این‌که ایمیل‌ها ابزار مناسبی برای جذب مشتری محسوب می‌شوند، اما بسیاری از بازاریابان هنوز از این ابزار به درستی استفاده نمی‌کنند. بنابراین بهتر است همین حالا راه و روش ارسال ایمیل‌های صحیح را یاد بگیرید تا زمان و توجه مشتری را هدر ندهید و ایمیل‌های‌تان تاثیرگذاری خود را حفظ کنند.

 

6 اصل در ایمیل مارکتینگ

زمانی که شما یک کمپین ایمیل مارکتینگ را راه اندازی می کنید ، می خواهید با مشتریان بالقوه و جدیدی دست پیدا نماید. برای این کار باید اصول و قواعدی را در نظر بگیرید. توجه به عنوان و متن ایمیل ، درج واقعیت ها ، استفاده به جا از تصاویر و لینک ، حجم مناسب متن ، بیان نقاط قوت و مزیت ها ، ارائه ارزش افزوده به کاربر و موارد دیگر جز اصول مهم بازاریابی ایمیلی هستند. 6 مورد از مهم ترین نکاتی که باید رعایت کنید عبارتند از:

یک پیشنهاد خاص ارائه دهید

در مقالات بازاریابی ، برای انجام تبلیغات به این مورد تاکید زیادی شده است که نباید چیزی به عنوان پیام عمومی وجود داشته باشد. بازاریاب باید یک هدف مشخص و از پیش تعیین شده برای برقراری ارتباط با مخاطبان داشته باشد. که این هدف حتی بر کلماتی که در تبلیغ استفاده می کنیم تاثیر می گذارد.

شما باید در ایمیل مارکتینگ ، پیشنهادات خاص و قابل توجه را به کاربران ارائه کنید. عنوان ایمیل باید فرد را ترغیب به مشاهده محتوای آن نماید و آنچه که ارائه می دهید باید خاص و متمایز باشد. بخاطر داشته باشید که سعی نکنید با ایمیل محصول یا خدمات را بفروشید. بلکه کاربر را باید به وب سایت خود هدایت کنید تا فرآیند خرید ، فروش و ثبت درخواست از طریق سایت انجام شود.

ایمیلی که بتواند یک پیشنهاد خاص و جذاب به کاربر بدهد ، در افزایش بازدید سایت ، سئو و نرخ کلیک تاثیر گذار خواهد بود.

 

 

مطالب پیشنهادی :

چرا تبلیغات اینترنتی؟

سوالات متداول در مورد جاوا اسکریپت و پیوندها

 

 

انتخاب کاربران هدف مناسب در ایمیل مارکتینگ

شما دقیقا می دانید چه چیزی را ارائه می دهید. اما پیام شما برای کاربر هدف نیز باید مشخص باشد. به همین خاطر علاوه بر پیشنها ویژه و ارسال پیام صریح و واضح  ، باید به انتخاب کاربران هدف دقت داشته باشید و مخاطب مناسب را انتخاب کنید. اگر محصولات و خدماتی که ارائه می دهید با شخص گیرنده ایمیل هیچ ارتباطی نداشته باشد ، وقت خود را تلف کرده اید.

به عنوان مثال ، یک کمپین بازاریابی اینترنتی جهت فروش املاک ، باید خریداران و فروشندگان را در نظر بگیرد. باید بتواند در زمان مناسب اطلاعاتی در مورد محلات مناسب و خانه های مناسب در اختیار مشتری قرار دهد. در این حالت ایمیل های ارسالی زیاد خواهند بود و اگر مخاطب هدف خود را درست انتخاب نکرده باشد ، نه تنها مفید نیست بلکه برای کاربران آزار دهنده خواهد بود.

برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی ، از دیتاست های دسته بندی شده ایمیل کاربران استفاده کنید.

تبلیغات غیرمستقیم نتیجه بهتری دارد

یک لحظه شبکه های اجتماعی را در نظر بگیرید. زمانی که شما وارد اینستاگرام می شوید ، بیشتر به کلیپ ها و تصاویر جذاب و سرگرم کننده دقت می کنید. اما در برخی از این کلیپ ها ، یک متن یا لینک تبلیغاتی که کاملا با محتوای کلیپ متفاوت است را مشاهده می کنید. این نوعی از تبلیغات اینترنتی غیرمستقیم است. شما کمتر تمایل دارید که کلیپهایی که مستقیما جهت تبلیغات ساخته شده اند را مشاهده کنید. در ایمیل مارکتینگ هم به همین نحو است. شما نباید همیشه بصورت مستقیم ایمیل های تبلیغاتی را ارسال کنید. بلکه باید در متن ایمیل تصاویر و یا یک مطلب کاربردی قرار دهید که بتواند به طور غیرمستقیم کاربر را به سمت هدف شما هدایت نماید.

ایمیل های تبلیغاتی زیاد ، کاربران را خسته و آزرده خواهد کرد.

انتظار موفقیت در گام اول را نداشته باشید

از اولین ایمیل تبلیغاتی خود انتظار کمال را نداشته باشید. شما در اولین گام نکات و اصول مهمی را خواهید آموخت که با تجربه خود بدست آورده اید.  بازاریابی از طریق ایمیل مانند سایر روشهای بازاریابی آنلاین است ، به این معنی که شما نیاز دارید که به جای فرضیات ، به تجزیه و تحلیل و نتایج مستند تکیه کنید.

اطلاعات و تجاربی که پس از یک یا دوبار ارسال ایمیل تبلیغاتی بدست خواهید آورد ، می تواند شمال زمان مناسب ارسال ایمیل ، تعداد لینک هایی که در متن قرار می دهید ، تعداد تصاویر ، تعداد کلمات ، عنوان و بسیاری از موارد دیگر خواهد بود.

تمام نکاتی که بدست می اورید ، اطلاعات بسیار خوبی برای شروع برنامه ریزی و استراتژی ایمیل مارکتینگ شماست و تا زمانی که شروع به جمع آوری اطلاعات مخاطبان خود نکنید ، موفق نخواهید شد.

پس تجزیه تحلیل اطلاعات پس از هر بار ارسال ایمیل ، اهمیت بسیار بالایی دارد تا در گام بعدی بتوانید موفق تر عمل کنید.

مزیت و ارزش خود را نشان دهید

از موضوع گرفته تا محتوا و تصاویر ، باید اطمینان حاصل کنید که ارزش و مزیت محصول یا خدمات خود را به مخاطب نشان می دهید.

در دنیای سئو ، ما اغلب در مورد اینکه چگونه شما فقط چند ثانیه برای جلب توجه مشتریان به محض فرود به سایت دارید ، صحبت می کنیم. در ایمیل مارکتینگ هم اینگونه است.

هنگامی که شخصی پس از دریافت ایمیل به وب سایت شما می رسد ، فرض بر این است که حداقل به یکی از خدمات ، محصولات یا مطالب سایت شما علاقه مند شده ، زیرا با مطالعه ایمیل بر روی لینک تبلیغاتی که در محتوا قرار داده اید کلیک کرده است. پس باید مزیت شما نسبت به رقبا را کاملا لمس کند.

از مخاطب ، زیاد درخواست نکنید

یک ایمیل با یک دکمه درخواست cta موفق عمل خواهد کرد.  سعی نکنید هرچیزی را در ایمیل بفروشید. ارسال زیاد درخواست ، کاربر را سردرگم می کند. بهتر است در هر ایمیل روی یک هدف خاص تمرکز کنید. کاربران علاقه دارند که با آزادی عمل تصمیم بگیرند. اگر احساس کنند که شما سعی دارید به زور آنها را وادار به انجام عملی کنید ، مطمئنا به شما توجهی نخواهند کرد. پس زیاد درخواست نکنید و اجازه دهید خود مخاطب تصمیم نهایی را بگیرد ، شما باید سعی کنید به وی خوراک و جهت گیری فکری دهید.

هر پیامی که ارسال می کنید ، نهایتا شامل یک یا دو درخواست و دعوت به انجام عملی خاص از مخاطب باشد. همچنین فروش مستقیم محصول در ایمیل کار عاقلانه ای نیست.

 

  • مونا شریفی