مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

طراحی سایت و سئو

  • ۰
  • ۰

آیا برای یادگیری رایگان سئو به روشی انعطاف پذیر نیاز دارید که در خانه هم بتوانید آموزش سئو ببینید؟

در حالی که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) یک موضوع قطعی نیست، شروع به کار نباید دلهره آور یا گران باشد. در واقع، می‌توانید URL خود را در اینجا وارد کنید تا بدانید بر اساس سئوی سایت خود، ابتدا روی کدام حوزه‌ها تمرکز کنید.

همه قبل از اینکه حرفه ای در نظر گرفته شوند، از جایی شروع می کنند – تنها چیزی که نیاز دارید مراحلی آسان برای پیمودن استانداردهای گوگل، یاهو و بینگ است.

در این بوت کمپ سئو، می‌توانید اصول اولیه سئو را اجرا کنید و منابع مفیدی را به دست آورید تا بعداً به آن بپرید. به خواندن شش مرحله ساده برای یادگیری سئو ادامه دهید،

 

آموزش سئو

 

1. هدف سئو را درک کنید

کسب و کارها اهداف بازاریابی متفاوتی دارند، اما هر شرکتی تمایل به افزایش درآمد دارد – و این هدف کلی سئو است.

بهبود سایت شما با سئو به شما این امکان را می دهد که در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) قرار بگیرید و ترافیک درآمدزایی را ایجاد کنید.

قبل از اینکه به طور کامل در آن غرق شود، شما باید عملکرد درونی موتورهای جستجو را درک کنید.

گوگل و سایر موتورهای جستجوی پیشرو دارای "عنکبوت" یا "ربات" هستند که در اینترنت برای یافتن، فهرست بندی و رتبه بندی سایت ها می خزند. هنگامی که شخصی وارد یک جستجو می شود، موتورهای جستجو لیستی از وب سایت ها را با محتوای مرتبط ارائه می دهند.

موتورهای جستجو باید سایت شما را پیدا کنند، بنابراین این باید اولین کار شما باشد. می‌توانید از Google بخواهید که URL شما را با ابزار بازرسی URL و Bing از طریق ابزار وب مستر Bing خود فهرست کند.

اکنون که سئو را توضیح دادیم، بیایید ادامه دهیم!

 

2. در تحقیق کلمات کلیدی مسلط شوید

 

در این آموزش سئو برای انتخاب کلماتی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، به تحقیق نیاز است. اگر کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مردم به طور مکرر جستجو می کنند و متناسب با کسب و کار شما باشد، می توانید سایت خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.

دو نوع کلیدواژه وجود دارد - کلیدواژه های دم بلند که شامل سه کلمه یا بیشتر هستند و کلیدواژه های کوتاه که فقط یک یا دو کلمه را در خود جای می دهند. کلمات کلیدی دم بلند صفحات شما را متمرکز می کنند و علاقه بهتری ایجاد می کنند.

به عنوان مثال، اگر شخصی «از کجا مجلات بخریم» را جستجو می‌کند، دقیق‌تر از «مجلات» است، بنابراین می‌توانید انتظارات او را بهتر برآورده کنید.

بنابراین، چگونه می‌توانید جستجوهای برتر مرتبط با صنعت خود را بشناسید؟

هنگام یادگیری سئو از ابزارهای کلمات کلیدی مانند Keywords Everywhere، Soolve و KeywordsFX استفاده می کنید. همچنین می توانید نگاهی اجمالی به کلمات کلیدی رقبایتان برای رقابت کمی سالم در سئو بیندازید.

کلمات کلیدی عناصر اصلی سئو هستند زیرا آنها را در محتوا، عناوین، توضیحات متا و URL های خود قرار می دهید. آشنایی با تحقیقات کلمات کلیدی گامی اساسی در سفر سئوی شماست.

 

3. تفاوت بین سئو داخلی و خارج از صفحه را بدانید

 

سئو در دو مکان انجام می شود - داخل صفحه و خارج از صفحه. آنچه در صفحه اتفاق می افتد چیزی است که شما می توانید مستقیماً با یادگیری SEO تغییر دهید، در حالی که آنچه خارج از صفحه انجام می شود به سایر سایت ها بستگی دارد.

جای تعجب نیست که سئوی درون صفحه موضوعی ساده تر برای پوشش و درک است. شما چندین بخش از صفحات خود را مدیریت می کنید تا بازدیدکنندگان و ربات های موتور جستجو را خشنود کنید.

سئوی درون صفحه شامل قالب بندی (مانند تگ های H1 و H2)، استفاده از کلمه کلیدی، ناوبری، URL ها، توضیحات متا و توضیحات تصویر یا متن جایگزین است.

اما بسیار فراتر از این تعداد انگشت شماری از عوامل است که کار دقیق زیادی را می طلبد.

برای سئوی خارج از صفحه، باید به نظرات دیگران در مورد محتوای آنلاین خود تکیه کنید. پیوندهای معتبر به سایت شما، ذکر نام تجاری شما و بازاریابی رسانه های اجتماعی همگی به حضور خارج از صفحه شما کمک می کنند.

علامت زدن کادرها در هر دو جبهه برای سئوی موفقیت آمیز حیاتی است.

 

 

4. شناسایی سیگنال های UX را یاد بگیرید

 

هدف موتورهای جستجو جلب رضایت افراد با نتایج مناسب است، بنابراین تجربه کاربری (UX) نقش مهمی در سئو دارد. تغییرات در سایت شما باید کاربران را در اولویت قرار دهد و باعث شود طراحی، عملکرد و متریال انتظارات آنها را برآورده کند.

الگوریتم‌هایی مانند RankBrain گوگل رفتار کاربران را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا سطح رضایت و ترجیحات آن‌ها را اندازه‌گیری کنند. از طریق یادگیری ماشینی، اکنون نگاه دقیق تری به شیوه های الگوبرداری شده کاربران وجود دارد.

درصد جستجوگرانی که روی یک نتیجه موتور جستجو کلیک می‌کنند، یا نرخ کلیک ارگانیک (CTR)، یکی از حوزه‌های تجربه کاربر است که گوگل آن را بررسی می‌کند.

این به نشان دادن ارتباط و جذابیت یک نتیجه در مقایسه با سایرین کمک می کند.

سیگنال UX دیگر، زمان ماندن، یعنی مدت زمانی که شخص قبل از بازگشت به SERP در یک صفحه می‌ماند، توسط موتورهای جستجو شناسایی می‌شود و می‌تواند بر عملکرد SEO شما تأثیر بگذارد.

بسته به نوع درخواست جستجو، زمان ماندگاری طولانی‌تر می‌تواند علاقه آنها را به نتیجه شما نشان دهد یا نشان دهد که در یافتن پاسخ واضح مشکل دارند. کلمه کلیدی و مطالب می تواند نشان دهد که کدام پاسخ دقیق تر است.

 

5. ایجاد محتوای مناسب سئو را بپذیرید

 

محتوایی که برای سایت خود می سازید - از جمله وبلاگ ها، مقالات اطلاعاتی، خبرها و ویدیوها - روش اصلی برای جذب جستجوگران و موتورهای جستجو برای شماست. اگر از بهترین شیوه های سئو پیروی کنید، تولید محتوای ماهرانه می تواند ترافیک گوگل را جذب کند.

محتوای نوشتاری برای خزنده‌های موتورهای جستجو مناسب است، زیرا آنها در غربال کردن متن مهارت دارند. آنها به دنبال تعادلی از کلمات کلیدی، اطلاعات جامع و یک چیدمان قابل هضم هستند.

یادگیری این نکته ضروری است که محتوای سئو پسند با طول ارتباط دارد.

برای مثال، پست‌های طولانی‌تر، شانس بیشتری برای کمک به جستجوگران در جستجوی دانش یا محصولات دارند.

محتوا باید به طور کامل به موضوع انتخاب شده بپردازد، و گوگل به جای پست‌های شلخته و نامرتب به دنبال مقاله‌های صیقلی می‌گردد.

موتورهای جستجو همچنین به محتوای تازه و اصلی نیاز دارند و نتایجی را که فقط کلمات را از سایت‌های دیگر کپی یا کپی می‌کنند جریمه می‌کنند. در طول فرآیند یادگیری سئو، مراقب این جریمه ها باشید.

 

6. لینک بیلدینگ را شروع کنید

 

در مجموعه 200+ فاکتور رتبه بندی گوگل، لینک ها یکی از سه فاکتور برتر هستند. پیوندهای سایر وب‌سایت‌ها به صفحات شما به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که سایت شما چقدر برای کاربران در سراسر وب قابل اعتماد و مفید است.

ساخت لینک کلاه سفید به این معنی است که شما تحسین سایر مقامات صنعت، بازبینان مورد اعتماد و عموم را به دست می آورید.

شما می توانید با تقویت شبکه خود و افزایش آگاهی از برند، شهرت مفیدی برای خود ایجاد کنید.

پیوندهای طبیعی همچنین می توانند از وبلاگ نویسی مهمان و درخواست پیوند به ذکرهای موجود باشند. به عنوان مثال، فرض کنید شرکت مدیریت نیروی کار شما در یک پست وبلاگ صنعتی ذکر شده است. می توانید برای ارائه پیوند به صفحه اصلی وب سایت خود با نویسنده تماس بگیرید.

مشارکت در رسانه های اجتماعی روشی موثر برای تشویق مردم به خواندن، اشتراک گذاری و صحبت در مورد سایت شما است.

این رویکرد پیشگیرانه اغلب منجر به ایجاد پیوند می شود زمانی که مشتریان درباره کسب و کار شما با دیگران صحبت می کنند.

 

مانند هر چیزی که ارزش دانستن دارد، کاوش عمیق در سئو به زمان نیاز دارد. برای یادگیری سئو، باید همچنان با تغییرات صنعت و پیشرفت موتورهای جستجو همراه باشید. با یادکده، می توانید از دانش و تجربه بیش از 25 سال ما بهره مند شوید.

ویدیوی چک لیست SEO مبتدیان ما (در زیر) را بررسی کنید تا متوجه شوید که چه اقدامات سئو می توانید برای بهبود دید جستجوی وب سایت خود انجام دهید.

 

  • ۰۲/۰۹/۲۱
  • مونا شریفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی