مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

طراحی سایت و سئو

  • ۰
  • ۰

LinkedIn دارای 690 میلیون عضو است . از این تعداد 180 میلیون نفر مدیران ارشد ، 63 میلیون تصمیم گیرنده و 10 میلیون نفر مدیران سطح C هستند.

1- شبکه LinkedIn مملو از تصمیم گیرندگان عالی رتبه با بودجه گاه بسیار زیاد است ، بنابراین شما باید تأثیر خوبی بگذارید و توجه شرکت خود را جلب کنید.

علاوه بر عکس پروفایل شما ، اولین چیزی که اکثر مردم به آن توجه می کنند ، شعار نمایه است. به این ترتیب شما توسط مخاطبین مهم کشف خواهید شد و اگر شعار شما به اندازه کافی جالب باشد ، این کاربران از نمایه شما بازدید می کنند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند ، بنابراین می توان گفت عنوان پروفایل LinkedIn شما بسیار مهم است.

در این مقاله می خواهم به شما نشان دهم که چه چیزی یک شعار پروفایل قانع کننده می سازد و چگونه ساختار یافته است. اما ابتدا به اصول اولیه.

2- برچسب مشخصات LinkedIn چیست؟

شعار نمایه شما زیر نام شما در بالای نمایه شما ظاهر می شود. این شعار می تواند در مجموع 220 کاراکتر داشته باشد و باید شما ، کار یا علایق شما را توصیف کند.

3- شعار پروفایل قانع کننده چگونه است ؟

معیارهای خاصی وجود دارد که باید برای ایجاد شعار نمایه ایده آل رعایت شود. بفرمایید:

4- باید حاوی کلمات کلیدی باشد

البته شعار شما نه تنها باید از کلمات کلیدی تشکیل شده باشد ، بلکه آنها بسیار مهم هستند زیرا این کلمات کلیدی توسط سایر کاربران برای یافتن نمایه LinkedIn شما استفاده می شود. کلمات کلیدی مناسب ، به عنوان مثال ، عنوان شغل ، مهارت ها و زمینه هایی که در آن تخصص داشته اید ، خواهد بود. کلمات کلیدی را در قسمت جلویی قرار دهید و سپس شعار نمایه را با اطلاعات بیشتر گسترش دهید.

5- او باید آنچه را که شما ارائه می دهید نشان دهد

اگر می خواهید آنچه را که شرکت شما ارائه می دهد به کاربران دیگر نشان دهید ، نه تنها باید زمینه های فعالیت خود را به اشتراک بگذارید ، بلکه بیش از همه مزایایی را که مشتریان شما می توانند از یک همکاری انتظار داشته باشند ، به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال ، به جای اینکه بگویید برنامه ریزی مالیاتی برای شرکت ها انجام می دهید ، می توانید بگویید که به شرکت ها در پس انداز پول کمک می کنید.

6- باید منحصر به فرد باشد

شعار نمایه LinkedIn شما باید برجسته باشد. فقط فکر کنید چند کاربر خدمات مشابهی ارائه می دهند یا مهارت های شما را دارند. شما باید راهی پیدا کنید تا خود را از رقبا متمایز کنید و کاربران را متقاعد کنید که از نمایه شما دیدن کنند. شما می توانید با یک شعار نمایه منحصر به فرد به این امر برسید.

7- باید با اهداف شما هماهنگ باشد

باید از قبل به آنچه می خواهید به آن برسید فکر کنید و سپس این را در شعار نمایه (و همچنین بقیه مشخصات خود) بیان کنید. اگر مطمئن نیستید یا سوالات بیشتری در این زمینه دارید ، باید با یک مشاور حرفه ای رسانه های اجتماعی تماس بگیرید .

در مرحله بعد ، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید یک شعار نمایه جذاب ایجاد کنید.

8- اجازه دهید از خود الهام بگیرید

اکثر کاربران LinkedIn از عنوان شغلی و کارفرمای خود به عنوان برچسب مشخصات خود استفاده می کنند. این کار خسته کننده و قابل پیش بینی است ، بنابراین از شعارهای خلاقانه برای الهام بخشیدن به خود برای به دست آوردن یک شعار بهتر استفاده کنید.

افرادی را پیدا کنید که شغل یکسانی دارند یا در یک زمینه مشابه هستند و برچسب مشخصات آنها را بررسی کنید. شاید بتوانید چیزی را که دوست دارید پیدا کنید. البته ، شما نمی توانید فقط شعار را تصاحب کنید ، اما می توانید به خود اجازه دهید که خودتان ایده های جدیدی ارائه دهید.

به کاربرانی که در بالای نتایج جستجو ظاهر می شوند توجه ویژه ای داشته باشید. از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند؟ شما باید این کلمات کلیدی را یادداشت کنید زیرا به احتمال زیاد آنها در رتبه بالای شما در نتایج جستجو کمک می کنند.

9- به سوالات مهم پاسخ دهید

با طوفان فکری و پاسخ به سوالات زیر می توانید شعار نمایه خود را بهینه کنید:

  • چگونه می توانید در پنج ثانیه خود را به یک همکار جدید کار معرفی کنید؟
  • چه چیزی شما را از سایر افراد با عنوان شغلی متفاوت متمایز می کند؟
  • چرا کاربران باید مشخصات همه مکان ها را فراخوانی کنند؟
  • کدام یک از مهارت های شما تقاضای ویژه ای دارد؟
  • بزرگترین دستاوردهای شما چیست؟
  • چه چیزی شما را خاص می کند؟

10 -کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید

شعار نمایه شما باید دارای کلمات کلیدی مرتبط باشد تا نمایه شما در نتایج جستجوی مربوطه ظاهر شود.

ابتدا باید به این فکر کنید که چه کسی باید نمایه شما را پیدا کند. آیا این یک استخدام کننده ، مشتری یا شاید مدیرعامل است که دوست دارید با او کار کنید؟

سپس باید کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید. به عنوان مثال ، اگر شما به دنبال کار هستید ، این می تواند مهارتها یا تخصصهای خاصی باشد که توجه کارکنان را جلب کند.

مثال زیر نشان می دهد "توسعه" که متخصص در "Chatbot برنامه نویسی"، "فیس بوک مسنجر بازاریابی" و "اتوماسیون".

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • مونا شریفی

linkdin

سئو

طراحی سایت

لینکدین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی