مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

طراحی سایت و سئو

  • ۰
  • ۰

ما همه آنجا بوده ایم. شما در تقویم وبلاگ خود جای خالی دارید تا پر کنید ، اما همه تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی شما احساس می کنند و همه عناوین موجود در لیست کارهایی که انجام می دهید احساس بی انگیزگی می کنند. و اگر شما را خسته کند ، خوانندگان شما را خسته خواهد کرد. مطمئناً به برخی از الهامات نیاز دارید ، اما مهمتر از همه ، به ایده های وبلاگ منحصر به فرد - سریع نیاز دارید.ایده های وبلاگ منحصر به فرد کمک می کند

در این پست ، ما در حال به اشتراک گذاشتن چگونگی متوقف کردن انتظار برای الهام گرفتن و شروع به فهمیدن پست بعدی هستیم که می نویسید. در اینجا هشت روش برای دستیابی به ایده های منحصر به فرد وبلاگ وجود دارد:

  1. یک طوفان مغزی داشته باشید
  2. در بخش اجتماعی بررسی کنید
  3. نظرات خود را بخوانید
  4. با شخصیت های خود شروع کنید
  5. با تیم های دیگر صحبت کنید
  6. پرش روی کلمات کلیدی جدید
  7. روی رقبای خود تمرکز کنید
  8. از ایده پرداز استفاده کنید

بیا شروع کنیم.

 

8 نکته و ابزار برای تولید ایده های منحصر به فرد وبلاگ

گاهی اوقات ، تحقیقات کلمات کلیدی کاملاً آنرا کاهش نمی دهد. شاید شما بخواهید در مورد موضوعی صحبت کنید که خوانندگان شما نمی دانند آن را جستجو کنند. شاید شما بخواهید بخش کوچکی از مخاطبان خود را هدف قرار دهید. یا شاید می خواهید برای موضوعی سنتی تر ، زاویه دیگری پیدا کنید. در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید برای محتوای معتبرتر استفاده کنید.

 

1. یک طوفان مغزی را نگه دارید

من در مورد شما نمی دانم ، اما من بسیاری از روزهای کاری خود را پشت کامپیوتر نشسته ام. وقتی در جلسه ای نیستم یا روی یک پست وبلاگ کار نمی کنم ، سریع به Slack پاسخ می دهم ، Google Analytics را بررسی می کنم ، ایمیل می فرستم یا تحقیق در مورد کلمات کلیدی را انجام می دهم.

زمان زیادی برای تفکر خلاق وجود ندارد. به همین دلیل برگزاری یک طوفان مغزی می تواند اولین قدم عالی برای ارائه ایده های منحصر به فرد وبلاگ باشد. بهترین طوفان مغزی در جلسات تولیدی و مشارکتی که هر ایده ای روی میز است اتفاق می افتد. این بدان معناست که موضوعات منحصر به فرد و زوایای غیر منتظره قطعاً مطرح می شوند

بنابراین اینکه آیا می توانید برای تمرکز بر ایده های وبلاگ با تیم خود وقت بگذارید یا کمی به جلسات منظم بازاریابی بعدی خود بیفزایید ، مطمئناً برای ایده ها ایده پردازی کنید.

 

 

2. در اجتماعی بررسی کنید

با بررسی آنچه در حال ارسال مطالب اجتماعی هستند ، می توانید متوجه شوید که مخاطبان اخیراً در مورد چه چیزی صحبت می کنند. این شامل سیستم عامل های بزرگی مانند Facebook ، LinkedIn و Twitter و همچنین سایر شبکه های رسانه های اجتماعی مانند Pinterest ، Quora یا TikTok است. می توانید برچسب ها و موارد ذکر شده خود را بررسی کنید تا ببینید موارد زیر در مورد تجارت شما چه می گوید و می توانید مدتی را در صفحه اصلی خود سپری کنید. اما برای به دست آوردن ایده های وبلاگ حتی بهتر ، حتی منحصر به فرد ، یک قدم جلو بروید

به پست های رهبران صنعت نگاه کنید و هشتگ های صنعت را بررسی کنید. در هر صورت ، حتماً مدتی را به مرور نظرات ، پست ها و انتشار مجدد اختصاص دهید.

به عنوان مثال تبلیغات دیجیتال #ppcchat دارد. این موضوع هشتگ دارای بسیاری از استراتژی ها ، سوالات و سوالات داغ است.

 

unique-blog-ideas-ppcchat

 

پیدا کردن برداشتی از این قبیل ، یک نقطه پرش خوب برای یک پست وبلاگ است. چرا موافق یا مخالف هستید؟ نظرات خبره دیگر چیست؟ و البته ، چرا این مسئله در درجه اول برای بازاریابان PPC مهم است؟

 

3. نظرات خود را بخوانید

دانستن اینکه مخاطبان شما در مورد اجتماعی در مورد چه چیزی صحبت می کنند خوب است ، اما اینکه بدانید دقیقاً چگونه به پست های وبلاگی که قبلاً منتشر کرده اید پاسخ می دهند ، حتی بهتر است.

به همین دلیل ایده خوبی است که وقتی به دنبال ایده هستید ، بخشهای نظر خود را بررسی کنید. شما می توانید ببینید که آنها در پست های شما چه چیز گیر می کنند ، چه اطلاعاتی داوطلبانه در مورد استراتژی های خود می خواهند و موارد دیگر. در حقیقت ، حتی گاهی می توانید درخواست اطلاعات بیشتری دریافت کنید که می تواند به یک پست وبلاگ جدید تبدیل شود.

نگاهی به این نظر در مورد پست گوردون درباره زیرنویس های اینستاگرام بیندازید :

بی نظیر-وبلاگ-ایده-نظر

حق گوردون - این پست دارای زیرنویس های بسیار جذاب است که ایده آل برای کپی یا الهام گرفتن از آنها بدون توجه به وضعیت شهرت آنها است. اما شاون ایده جالبی برای یک زاویه جدید دارد که ممکن است برای مشاغل کوچک بیشتر عملی باشد و می تواند یک پست وبلاگ عالی ایجاد کند.

بنابراین دفعه دیگر که به دنبال ایده های پست غیر منتظره وبلاگ هستید ، به نظرات پست های خود بروید. بهتر است ، این موارد را مرتباً بررسی کنید و هر پیشنهادی را ارائه دهید ، ثبت کنید تا هر زمان که به آنها نیاز داشتید ، لیستی از ایده ها داشته باشید.

 

4- با شخصیت های خود شروع کنید

روش دیگر برای فهمیدن ایده های منحصر به فرد وبلاگ ، متوقف کردن تمرکز بر روی کلمات کلیدی و موضوعات و شروع به کار با شخص خریدار است . Personas ابزاری برای بازاریابی است که به شما کمک می کند مخاطبان ایده آل خود را در هنگام کار بر روی کمپین ها و مطالب بازاریابی در ذهن داشته باشید. این شامل محتوای شماست.

بی نظیر-وبلاگ-ایده-پرسونا

 

در حقیقت ، محتوایی که بر اساس شخصیت های خود ایجاد می کنید حتی می تواند عملکرد بهتری برای برند شما داشته باشد.

58٪ از بازاریابان B2B "ارتباط مخاطب" را یکی از عوامل تعیین کننده در موفقیت بازاریابی محتوا می دانند.

بهترین راه برای استفاده از شخصیت های خود برای تولید ایده های محتوا ، شروع با چند سوال است. در اینجا چند نمونه هستند:

  • چه چیزی باعث استرس شما می شود؟ راه حل چیست؟
  • چیزی که شخص شما می تواند وقت کمتری را صرف آن کند چیست؟ چطور؟
  • شخص شما چگونه باید برای تعطیلات آینده آماده شود؟

به یاد داشته باشید ، اینها فقط یک نقطه شروع هستند و شما می توانید در مورد محصول و پیشنهادات خود حتی مشخصات بیشتری کسب کنید. بنابراین شخصیت های خود را بیرون آورده و به این فکر کنید که چه پست وبلاگی را می خواهند بخوانند.

 

5- با تیم های دیگر صحبت کنید

این نکته ساده است: جالب ترین ایده های ارسال وبلاگ شما از طرف تیم بازاریابی شما ارائه نخواهد شد. در عوض ، ایده های مربوط به آن پست ها - آنهایی که مستقیماً با ناامیدی های معمول صحبت می کنند ، و آنهایی که در روند شما تأثیر می گذارند - از طرف افرادی ارائه می شوند که مستقیماً با مخاطبان شما کار می کنند. به همین دلیل شما باید با تیم های فروش و CS خود صحبت کنید.

تیم فروش شما چشم انداز شما را می داند . آنها تمام روز را صرف یادگیری آگهی های جدید می کنند ، می فهمند که بهترین چشم اندازهای شما در سایت شما با چه محتوایی درگیر می شود و از طریق تماس ها و نسخه های نمایشی با چشم اندازهای شما صحبت می کنند.

از طرف دیگر تیم پشتیبانی یا موفقیت شما با مشتریان خود بسیار صحبت می کند. حتی بهتر از این ، آنها می شنوند چه چیزی مشتریان شما را به هیجان می آورد و چه چیزهایی را نگران می کند - به علاوه ، آنها این حرف را بارها و بارها از زبان تعداد زیادی مشتری می شنوند ، بنابراین آنها می دانند که الگوهای موجود چیست.

این الگوها برای ایده های منحصر به فرد وبلاگ طلایی هستند. بنابراین برخی جلسات را تنظیم کنید ، چند س questionsال را با هم قرار دهید و برای نوشتن چند پست عالی آماده شوید .

 

6. به جستجوی کلمات کلیدی جدید بپردازید

من می دانم که این پست بر چگونگی ارائه ایده های ارسال وبلاگ متمرکز است که با همان تحقیق کلمات کلیدی که تمام بازاریابان محتوا روی آن تمرکز کرده اند شروع نمی شود . اما پریدن روی کلمات کلیدی جدید قبل از اینکه آنها را به خود جلب کنند ، یا بدتر ، اوج و افت کنند ، یک روش عالی برای یافتن ایده های جدید است که هنوز هم برخی از ترافیک های ارگانیک را ارائه می دهند.

ابزارهای کلمات کلیدی مانند Semrush و Ahrefs هر دو دارای نماهایی هستند که دارای کلمات کلیدی تازه کشف شده مربوط به جستجوی شما هستند. بیشتر اوقات ، این پیشنهادها تعداد زیادی جستجو ارگانیک ندارند ، اما این می تواند آغازگر یک روند باشد.

منحصر به فرد-وبلاگ-ایده-کلمات کلیدی

به بخش «تازه کشف شده» در قسمت سمت چپ مراجعه کنید.

اگر می خواهید روی برخی از کلمات کلیدی جدید و پرطرفدار که دارای میزان بازدید هستند تمرکز کنید ، می توانید به عناوین انفجار که توسط برایان دین ، ​​متخصص سئو اجرا می شود ، نگاهی بیندازید .

منحصر به فرد-وبلاگ-ایده-کلمات کلیدی

خواه عضو این ابزار شوید یا برای خبرنامه ثبت نام کنید ، عناوین انفجار به شما کمک می کند کلمات کلیدی جدید را که اخیراً در حال انفجار هستند ، پیدا کنید ، بنابراین زمان کافی برای اجرای ایده پست وبلاگ وجود دارد.

 

7. روی رقبای خود تمرکز کنید

نوآوری همیشه به یک صفحه خالی نیاز ندارد - گاهی اوقات می توانید با بررسی آنچه قبلاً با موفقیت انجام شده است ، ایده های منحصر به فردی پیدا کنید. به همین دلیل تمرکز روی پست های رقیب شما می تواند برای تهیه ایده های جدید برای محتوای شخصی شما مناسب باشد.

شما می توانید با استفاده از ابزار محتوای شکاف Ahref کلمات کلیدی رده بالا را شناسایی کنید ، که شما را به سمت پست های وبلاگ عالی رتبه سوق می دهد. حتی بیشتر ، این ابزار به شما خواهد گفت که یک یا چند رقبای شما چه کلمات کلیدی را برای شما رتبه بندی نمی کنند. این بدان معناست که شما بر روی محتوایی تمرکز خواهید کرد که شما نیز ندارید.

بی نظیر-وبلاگ-ایده-ahrefs-محتوای-شکاف

بدون کلید واژه ابزار پژوهش ؟ مشکلی نیست این کار را می توانید به صورت دستی و فقط با دقت کمتری انجام دهید. به وبلاگ رقیب خود نگاهی بیندازید و ببینید که او در مورد چه چیزی ارسال می کند - سپس به این فکر کنید که چگونه می توانید بر اساس آن کار کنید و محتوایی حتی بهتر از آن ایجاد کنید.

 

8- از مولد ایده های ارسال پست وبلاگ استفاده کنید

گاهی اوقات ، شما در یک آب و هوا هستید و دیگر نمی توانید در اظهار نظرها و موضوعات اجتماعی جستجو کنید یا با صدای بلند فکر کنید. این بدان معنا نیست که ضرر کرده اید. شما فقط باید از یک ابزار برای ایده دادن به شما استفاده کنید.

دقیقاً به همین دلیل تولیدکنندگان موضوعات وبلاگ وجود دارد.

تولیدکننده ایده بلاگ مکانی عالی برای شروع است. این ابزار به شما اجازه می دهد تا پنج اسم وارد کنید ، و سپس به شما پنج ایده ارسال وبلاگ می دهد (یا اگر آدرس ایمیل خود را وارد کنید یا بیشتر). در اینجا به عنوان نمونه موضوع زیر اشاره شده است.

بی نظیر-وبلاگ-ایده-ahrefs-محتوای-شکاف

اسامی من برای این جستجو: بازاریابی ، محتوا و البته لباسشویی.

ساختارها اکثراً یکسان هستند ، بنابراین این یک موضوع تولید کننده موضوعات بی خطر نیست. اما حتی اگر در نهایت از ایده های دقیق استفاده نکنید ، ساختار این مباحث می تواند به شما کمک کند امور را تغییر دهید. به عنوان مثال ، من تقریباً هرگز فکر نمی کنم از ساختار "The Next Big Thing for X" برای عنوان پست وبلاگ استفاده کنم ، اما این روش خوبی برای ارائه رهبری فکر است.

 

  • ۰۰/۱۰/۰۶
  • مونا شریفی

سئو

طراحی سایت

وبلاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی