مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

مجله سایت

طراحی سایت و سئو

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درک اینکه چرا طراحی سایت بسیار مهم است

قبل از اینکه بفهمید یک سایت خوب دقیقاً چطور به نظر می رسد ، ابتدا باید درک کنید که چرا داشتن یک طراحی سایت قوی از همه مهم است. آیا می دانید ، طبق گفته خود گوگل ، 40 درصد از کاربران اگر  یک صفحه وب در کمتر از سه ثانیه بارگیری نشود ، آن را رها می کنند ؟ از یک سایت بارگیری سریع نه تنها قدردانی می شود ، بلکه انتظار می رود.

درک اینکه سرعت و عملکرد رضایت مشتری برابر است بسیار مهم است و باید یکی از تمرکزهای اصلی شما برای ایجاد یک طراحی وب سایت عالی باشد که پاسخگو باشد.

لازم است بدانید که  چهار عامل مهم  در مصرف کننده برای یک کسب و کار محلی عبارتند از:

  • جزئیات مربوط به تجارت (مبدا ، خدمات ، محصولات و افراد)
  • محل کسب و کار
  • آدرس و اطلاعات تماس را پاک کنید
  • توصیفات مشتری

چهار عامل بزرگ بازدارنده برای مصرف کننده عبارتند از:

  • محتوای بی کیفیت
  • هیچ شماره تلفنی نمایش داده نمی شود
  • هیچ قیمتی نمایش داده نمی شود
  • محلی به اندازه کافی محلی نیست

ایجاد تأثیر ماندگار بر مشتریان محلی خود در دنور برای تعامل و رشد بسیار مهم است. استفاده از  روشهای محلی سئو در دنور  می تواند راهی عالی برای تعامل با این مشتریان و کمک به بالا بردن عملکرد سایت شما باشد.

ایجاد یک برداشت بزرگ عالی

لازم به یادآوری است که  75٪ از مصرف کنندگان  بر اساس طراحی وب سایت خود ، اعتبار کسب و کار را قضاوت می کنند. این بدان معنی است که ایجاد اولین برداشت پایدار که مثبت به نظر می رسد می تواند یک گام اساسی در بالا بردن طراحی سایت شما باشد.

ایجاد اولین برداشت عالی چند مرحله مهم را طی می کند. درک اینکه صفحه اصلی شما مهمترین صفحه در کل وب سایت شماست به شما کمک می کند تا روی ایجاد یک طراحی عالی تمرکز کنید.درک اینکه تجربه کاربری باید در خط مقدم نحوه فعالیت سایت شما باشد ، شروع بسیار خوبی است و بسیاری از مشاغل برای برجسته شدن در  وب سایت های سنتی در UX Design سرمایه گذاری می کنند  . طراحی های UX هدف این است که وب سایت شما را بصورت شهودی استفاده کرده و به مخاطبان شما کمک کند.

 

چگونه یک تجربه کاربری عالی طراحی کنیم

برای طراحی یک تجربه کاربری عالی برای صفحه اصلی خود ، باید این مراحل را دنبال کنید تا مطمئن شوید پیامی که برای مخاطبان خود ارسال می کنید پیامی است که باعث بازگشت آنها می شود و به دنبال گزینه بعدی در Google نیستید.

به بازدید کنندگان سایت خود بگویید دقیقاً چه کاری انجام می دهید

نام تجاری شرکت شما هنگام ورود به صفحه اصلی و  ایجاد یک استراتژی عالی برای برند  بسیار مهم است. صفحه اصلی شما باید فوراً به بازدید کننده شما بگوید شما کی هستید و اینکه چه عواملی می توانند از سایت شما دریافت کنند.

آرم و برچسب شما می تواند در گفتن بصری این پیام بسیار کمک کند. مهمترین جنبه ای که باید در نظر گرفت این است که بلافاصله بگویید کاری که شرکت و تجارت شما انجام می دهد.

در غیر این صورت ، چرا در وهله اول از سایت خود بازدید می کنیم؟

به زبان مخاطبان خود صحبت کنید

وب سایت های مختلف به زبان های مختلف صحبت می کنند به عنوان مثال فاکس نیوز با لحن بسیار متفاوتی با لحن مجله GQ صحبت خواهد کرد.

درک اینکه مخاطب هدف شما کیست و چگونه با زبان او ارتباط برقرار کنید ضروری است. اگر تمرکز شرکت شما روی گرایش های مد است ، با سبک تجاری با مشتریان خود صحبت نکنید.

اطمینان حاصل کنید که درک محتوای شما را برای مخاطبان هدف خود آسان کرده و می تواند برای آنها قابل استفاده باشد.

از شر تمام کرک ها خلاص شوید

آیا کسی را می شناسید که دوست دارد هرزنامه دریافت کند؟ نه ، نه من اگر مشتریان شما طراحی سایت شما را با محتوای بیش از حد ، تصاویر ، پیوندها و غیره که همه برای جلب توجه کاربر شما رقابت می کنند ، طاقت فرسا کنند ، کارایی نخواهد داشت و مانند ایمیل هرزنامه به خواننده شما می آید.

اگر پیامی را که می خواهید برای مخاطب خود بفرستید ، مشخص نکنید ، خطر از بین رفتن آن در سر و صدا را دارید. اطمینان حاصل کنید که پیامی را که می خواهید برای خواننده خود ارسال کنید ، ساده ، واضح و قابل فهم باشد.

مخاطبان خود را با تماس های خوب برای اقدام درگیر کنید

ارتباط بسیار نزدیک با داشتن یک پیام برای ارسال به کاربران خود ، استفاده از اقدامات عالی در سراسر صفحه اصلی کاری است که بسیاری از وب سایت های خوش طراحی اجرا می کنند.

استفاده از تماس برای اقدام در مکانهای استراتژیک سایت شما نه تنها باعث کلیک بر روی سایت شما می شود بلکه می تواند منجر به سطح بالاتری از تعامل و تبدیل شود.

تماس برای اقدام همچنین فقط برای تبدیل مشتری نیست ، بلکه برای این است که خوانندگان خود را از طریق وب سایت خود به شکلی که دوست دارید آن را تجربه کنند ، هدایت کنید. اینها به خواننده شما این امکان را می دهد که از روشی از سایت شما پیروی کند و در نهایت منجر به درگیر شدن محتوای بیشتری به روشی معنادارتر می شود.

عملکرد موبایل را در اولویت قرار دهید

در سال 2020 پیش بینی شده است که در  سراسر جهان 6.1 میلیارد کاربر تلفن هوشمند وجود داشته باشد. در سال 2014 ، استفاده از تلفن همراه از استفاده منظم از دسک تاپ پیشی گرفت و تعداد فقط در حال افزایش است.

با دسترسی بسیاری از کاربران به اینترنت از طریق تلفن هوشمند ، بهینه سازی وب سایت برای عملکرد موبایل فوق العاده مهم است.

داشتن یک طراحی وب پاسخگو تا حد زیادی به بهبود تجربه کاربر مشتری با سایت شما کمک می کند.

طراحی وب سایت خود را به روز کنید

هیچ بهانه ای برای نداشتن یک وب سایت در سال 2018 وجود ندارد. داشتن یک وب سایت با عملکرد عالی که متمرکز بر ارائه یک طراحی سایت عالی و برجسته کردن کسب و کار شما باشد ، کلید افزایش عملکرد آنلاین شرکت های شما خواهد بود.

 

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

ویجت نوار کناری چسبناک ، شناور یا ثابت در وردپرس ویجتی است که در جای خود قفل شده است ، بنابراین وقتی کاربر به پایین صفحه پیمایش می کند ، از بین نمی رود.

به عبارت دیگر ، اطلاعات موجود در نوار کناری مهم در هر زمان قابل دسترسی است . این موردی است که همه دارندگان سایت باید به شدت به استفاده از آن بپردازند ، اگر بخواهند کاربران را به سمت سایر مطالب هدایت کنند ، یک لیست ایمیل بزرگتر ایجاد کنند و موارد دیگر.

نوار کناری بخش مهمی از هر است وب سایت وردپرس . این مکانی برای نمایش اطلاعات اضافی برای بازدیدکنندگان سایت است ، بدون اینکه آنها را بیش از حد تحت فشار قرار دهد یا تجربه کاربر را مختل کند.

مثال نوار کناری در وردپرس

بعلاوه ، نوار کناری راهی آسان برای پیمایش در سایت شما به افراد می دهد که باعث افزایش تعامل و افزایش نرخ تبدیل می شود .

مسئله این است که ، بسیاری از افراد از نوارهای جانبی سایت وردپرس خود استفاده نمی کنند ، به خصوص هنگامی که صحبت از ویجت های چسبناک نوار کناری می شود.

به همین دلیل امروز قصد دارم با شما به اشتراک بگذارم که ویجت نوار کناری چسبنده چیست ، چرا مفید است و چطور می توانید یکی از آنها را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

بنابراین ، بیایید شروع کنیم

چرا از ویجت نوار کناری مهم استفاده کنید؟

ویجت نوار کناری چسبنده راهی عالی برای جلب توجه مردم و جلب توجه آنها پس از ورود به وب سایت شماست.
در اینجا فقط برخی از دلایل مفید بودن ابزارک های چسبناک نوار کناری آورده شده است:

  • افزایش دید: از آنجا که ابزارک های چسبنده نوار کناری هرگز از بین نمی روند ، همیشه قابل مشاهده هستند. این برای دفعاتی که می خواهید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان سایت محتوای خاصی را مشاهده می کنند بسیار مناسب است.
  • تبدیل بالاتر: از آنجا که ستون های فرعی شناور بسیار مشهود است ، احتمال تبدیل افراد بیشتر است. تماس های عملی ایجاد کنید و از افراد بخواهید به سیستم وارد شوند یا خرید کنند و شاهد افزایش نرخ تبدیل شما هستند.
  • مشترکان بیشتر: افزودن یک ابزارک مهم نوار کناری به سایت وردپرس خود که به شما امکان می دهد افراد در لیست ایمیل شما مشترک شوند ، یک استراتژی عالی است. به هر حال ، تبلیغات الکترونیکی تبلیغاتی مقرون به صرفه ترین روش برای بازاریابی نام تجاری شما است و این تنها یکی از دلایلی است که شما باید لیست ایمیل بیشتری ایجاد کنید.
  • تجربه کاربر بهبود یافته: ستون های کناری چسبنده به کاربران شما این فرصت را می دهد تا با آسانی به سایت شما پیمایش کنند.
  • جریان های اضافی درآمد: خواه فضای تبلیغاتی سایت خود را بفروشید یا بازاریاب شرکت های وابسته باشید ، یک نوار کناری مهم که به درستی استفاده می شود می تواند احتمال مشاهده تبلیغات توسط شما و کلیک بر روی آن را افزایش دهد.

بر اساس مجله Smashing ، پیمایش منوهای چسبنده 22٪ راحت تر است و 100٪ افراد منوهای چسبنده را ترجیح می دهند بدون اینکه حتی بدانند چرا .

به دلیل آماری از این قبیل و همچنین مزایای ذکر شده در بالا ، شما باید یاد بگیرید که چگونه یک ابزارک نوار کناری چسبناک به سایت خود اضافه کنید.

اما ابتدا ، بیایید چند نمونه خوب را قبل از شروع بررسی کنیم.

نمونه های مهم نوار کناری

دانستن اینکه چرا یک نوار کناری چسبناک ایده خوبی است و دیدن یکی در عمل دو چیز کاملاً متفاوت است. به همین دلیل ما بهترین نمونه های مهم نوار کناری مهم را جمع آوری کرده ایم.

1. "مهم" نمونه فرم انتخاب

نمونه ای از فرم انتخاب چسبنده

اگر به دنبال یک نوار کناری مهم هستید که به بازدیدکنندگان سایت راهی ساده برای عضویت در یک خبرنامه ارائه دهد ، به راهنمای راه اندازی یک وبلاگ Young Digital Lab بروید . فرم انتخاب ایمیل از طریق دنبال کردن کاربران در پست ، علاوه بر این ، اثبات اجتماعی بسیار قانع کننده ای نیز وجود دارد و همچنین برای هر کسی که مشترک می شود ، یک محتوای ارتقا یافته برای کاربران به دست می آید.

2. مثال ناوبری "مهم"

نمونه ای از ناوبری چسبنده

Quora با افزودن یک نوار کناری مهم با س with الات مرتبط به وب سایت خود ، در بهبود قابلیت استفاده از وب سایت خود بسیار کار می کند گاهی اوقات افراد پس از دیدن برخی از پاسخهایی که Quora ارائه می دهد ، باید به عمق موضوع بپردازند. بنابراین ، Quora به جای اینکه سوالات خود را دوباره بیان کند و به نتایج بهتر امیدوار باشد ، لیستی از سوالات مهم را ارائه می دهد که مطمئناً به موضوع فعلی مربوط می شوند.

3. مثال "مهم" برای فراخوان

نمونه ای از دعوت به عمل "چسبنده"

رتبه بندی میزبانی وب سایت می داند نوار کناری چسبنده به کاربرانی که به دنبال بخشهای زیادی هستند ، می باشد. به همین دلیل در صفحات بررسی میزبانی وب یک نوار کناری مهم وجود دارد که شامل یک دکمه CTA واضح است و کاربران را به کلیک و ثبت نام برای میزبانی دعوت می کند. چسباندن CTA باعث می شود افراد دکمه را ببینند و روی آن کلیک کنند.

حال ، بیایید ببینیم چگونه می توان با استفاده از افزونه رایگان Q2W3 Fixed Widget یک نوار کناری مهم در وردپرس ایجاد کرد.

نحوه ایجاد نوار کناری مهم در وردپرس

مرحله 1: افزونه Q2W3 Fixed Widget را نصب و فعال کنید

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Q2W3 Fixed Widget رایگان در وب سایت وردپرس شماست.

می توانید این کار را با رفتن به پلاگین ها > افزودن موارد جدید در داشبورد وردپرس خود و جستجوی "ابزارک ثابت Q2W3" انجام دهید.

پلاگین ویجت ثابت Q2W3

روی Install Now کلیک کنید و سپس Activate کنید .

مرحله 2: تنظیمات پلاگین را پیکربندی کنید

برای پیکربندی افزونه های مهم ویجت نوار کناری ، به صفحه ظاهر > گزینه های ثابت ویجت در داشبورد وردپرس خود بروید.

در اینجا ، 3 بخش را خواهید دید: گزینه های عمومی ، سازگاری و شناسه های سفارشی .

تنظیمات ویجت Q2W3 ثابت

در این بخشها ، می توانید تنظیماتی مانند موارد زیر را پیکربندی کنید:

  • حاشیه
  • شناسه را متوقف کنید
  • بازخوانی فاصله
  • عرض / ارتفاع را غیرفعال کنید

همچنین می توانید مواردی از قبیل:

  • شناسه ابزارک را به صورت خودکار اصلاح کنید
  • MutationObserver
  • ابزارک مهم فقط برای کاربران وارد شده است
  • وراثت عرض ویجت
  • قلاب jQuery (پنجره) .load ()

می توانید تنظیمات پیش فرض را همانطور که هست بگذارید. پس از ذخیره تغییرات ، حتماً حافظه پنهان سایت خود را پاک کنید ، مخصوصاً اگر از یک افزونه caching ( که باید! ) استفاده می کنید.

مرحله 3: یک ابزارک مهم را بچرخانید

برای چسبناک کردن ویجت های نوار کناری فعلی خود ، با مراجعه به Appearance > Widgets در داشبورد WordPress شروع کنید.

ابزارک هایی را که در حال حاضر در نوار کناری سایت خود دارید پیدا کنید و کادر با عنوان ویجت ثابت را روی ابزارک هایی که می خواهید چسبناک باشد علامت بزنید.

در مثال ما ، نوار جستجو و ابزارک های ارسال های اخیر را چسبناک می کنیم تا افراد بتوانند به راحتی بدون نیاز به دور زدن در سایت ما پیمایش کنند.

تنظیمات برای تبدیل ویجت به ویجت چسبنده

روی ذخیره تغییرات کلیک کنید و پیش نمایش وب سایت خود را بررسی کنید.

خلاصه

به یاد داشته باشید ، هرچه مرور وب سایت شما آسان تر باشد ، لیست ایمیل شما بزرگتر است و هرچه اقدامات بیشتری بتوانید افراد را متقاعد کنید که در سایت شما انجام دهند ، بهتر است.

بنابراین ، از نیرویی که یک نوار کناری چسبنده ارائه می دهد استفاده کنید و از مزایایی که بسیاری از دارندگان وب سایت به دنبال آن هستند استفاده کنید.

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

چرا موضوع نکات امنیتی وردپرس؟ زیرا همه سایت ها آسیب پذیر هستند.

مهم نیست که چقدر برای راه اندازی سایت خود زحمت کشیده اید ، این سایت همیشه می تواند خود را در معرض خطر قرار دهد ، حتی اگر شما کار اشتباهی نکرده باشید. این فقط نحوه کارکرد اینترنت و حملات تصادفی است.

اما اگر فقط مدت کوتاهی در حین اجرای این 10 نکته ساده امنیتی وردپرس صرف کنید:

10 نکته امنیتی وردپرس برای ایمن نگه داشتن سایت خود

چند نکته وجود دارد در طراحی سایت وردپرس که باید هنگام انجام یک بررسی معمول در لیست قرار دهید. مرور یک بار در ماه یا این مراحل باید برای حفظ امنیت شما کافی باشد.

ما در برخی از مناطق اصلی و اصلی تمرکز خواهیم کرد. تا حدی وب سایت مانند بدن انسان است. اگر قسمت خاصی آسیب ببیند ، روی کل سیستم تأثیر می گذارد.

در اینجا آنچه باید انجام شود:

1. وردپرس را مرتباً به روز کنید

با هر نسخه جدید ، وردپرس بهبود می یابد و امنیت آن نیز بهبود می یابد. با هر بار انتشار نسخه جدید ، بسیاری از اشکالات و آسیب پذیری ها برطرف می شوند. همچنین ، در صورت کشف هرگونه اشکال مخرب ، افراد اصلی وردپرس بلافاصله از آن مراقبت می کنند و بلافاصله نسخه ایمن جدید را مجبور می کنند. اگر به روز نکنید ، در معرض خطر خواهید بود.

برای به روزرسانی وردپرس ، ابتدا باید به داشبورد خود بروید. در بالای صفحه ، هر زمان نسخه جدیدی منتشر نمی شود ، اطلاعیه ای را مشاهده خواهید کرد. برای به روزرسانی کلیک کنید و سپس روی دکمه آبی "اکنون به روز کنید" کلیک کنید. فقط چند ثانیه طول می کشه.

نکات امنیتی وردپرس: وردپرس را به روز کنید

2. تم ها و پلاگین های خود را به روز کنید

پلاگین ها و مضامین نیز همین است. شما باید موضوع فعلی و افزونه هایی را که در سایت خود نصب کرده اید به روز کنید. این به شما کمک می کند از آسیب پذیری ها ، اشکالات و نقاط احتمالی نقض امنیت جلوگیری کنید.

دقیقاً مانند اکثر محصولات نرم افزاری ، هر چند وقت یک بار ممکن است افزونه های خاصی خراب شود یا سوراخ های امنیتی در آنها کشف شود. به عنوان مثال ، در گذشته افزونه هایی مانند Ninja Forms و WooCommerce با مشکلات کاملاً ناگواری روبرو می شدند.

بنابراین ، چگونه می توان مضامین و افزونه های خود را به روز کرد؟

بیایید با افزونه ها شروع کنیم. به Plugins / Plugins Installed بروید ؛ لیست تمام افزونه های شما ظاهر می شود. اگر افزونه خاصی در آخرین نسخه خود نباشد ، وردپرس به شما اطلاع می دهد:

نکات امنیتی وردپرس: افزونه ها را به روز کنید

به عنوان مثال ، من دو نسخه پلاگین قدیمی دارم ، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهم این است که روی "اکنون به روز رسانی" در زیر هر یک کلیک کنم ، و آنها در عرض چند ثانیه آماده می شوند.

برای به روزرسانی طرح زمینه خود ، به قسمت Appearance / Themes بروید و تمام تم های نصب شده خود را در آنجا خواهید دید. موارد منسوخ شده دقیقاً مانند پلاگین ها علامت گذاری می شوند. کافیست بر روی "اکنون به روز کنید" کلیک کنید.

طرح زمینه ها را به روز کنید

جدا از به روزرسانی هر افزونه و موضوع ، به یاد داشته باشید که افزونه ها و موضوعاتی را که در حال حاضر استفاده نمی کنید حذف کنید . این فقط وزن غیر ضروری است. این را یک امتیاز اضافی در میان این نکات امنیتی وردپرس بدانید.

3. به طور مرتب از سایت خود پشتیبان تهیه کنید

تهیه نسخه پشتیبان از سایت شما تهیه نسخه ای از کلیه داده های سایت و ذخیره آن در جایی امن است. به این ترتیب ، در صورت بروز هرگونه اتفاق بد ، می توانید سایت را از نسخه پشتیبان تهیه کنید.

برای تهیه نسخه پشتیبان از سایت خود ، به یک پلاگین نیاز دارید. بسیاری از راه حل های خوب تهیه نسخه پشتیبان در اینجا وجود دارد. به عنوان مثال ، Jetpack اکنون دارای برخی از ویژگی های پشتیبان گیری یکپارچه است که قیمت آن در هر ماه 3.50 دلار مقرون به صرفه است. برای این منظور ، پشتیبان گیری روزانه ، بازیابی با یک کلیک ، فیلتر کردن هرزنامه و بایگانی پشتیبان 30 روز دریافت می کنید.

یک گزینه جایگزین رایگان نیز وجود دارد ، UpdraftPlus .

در اینجا چند توصیه بیشتر + نحوه کار در مورد تهیه نسخه پشتیبان از سایت وردپرس خود آورده شده است.

4- تلاش برای ورود به سیستم را محدود کنید و رمز ورود خود را اغلب تغییر دهید

اجازه ندهید فرم ورود به سیستم نامحدود نام کاربری و رمز عبور را امتحان کند زیرا این دقیقاً همان چیزی است که به موفقیت یک هکر کمک می کند. اگر به آنها اجازه دهید تعداد نامحدودی را امتحان کنند ، آنها در نهایت اطلاعات ورود شما را کشف می کنند. محدود کردن تلاش های موجود اولین کاری است که باید برای جلوگیری از آن انجام دهید.

تلاش برای ورود به سیستم را محدود کنید

برای محدود کردن تلاش های احتمالی ورود به سیستم ، می توانید از پلاگین های خاص خاصی استفاده کنید. دو راه حل بسیار محبوب وجود دارد ، به عنوان مثال ، هر دو رایگان:

همچنین ، با تغییر رمزهای عبور خود ، احتمال هکر برای ورود به سایت خود را بیشتر کاهش می دهید. اگرچه ، منظور من از "اغلب" هر روز نیست ... 2-3 ماه یک بار کافی است. تنوع باعث شادی و سرگرمی کسانی می شود که می خواهند وارد آن شوند.

نکات امنیتی وردپرس توجه: ]LastPass ابزاری خوب است که داده های رمز ورود شما را با خیال راحت ذخیره می کند و همچنین رمزهای عبور قوی ایجاد می کند ، بنابراین نیازی نیست که خودتان آنها را اختراع کنید.

5. فایروال نصب کنید

یکی دیگر از نکات امنیتی وردپرس ما مربوط به فایروال ها است.

در کامپیوتر شما

فایروال ها معمولاً از رایانه شما در برابر تهدیدهای مختلف آنلاین محافظت می کنند. به این ترتیب ، هر چیز عجیبی که بخواهد با شما ارتباط برقرار کند ، مورد س questionال قرار گرفته و در صورت مشکوک بودن از آن دور می شود.

این هیچ ارتباطی با سایت وردپرس شما ندارد ، حداقل ارتباط مستقیمی ندارد ، اما نصب یک فایروال بر روی کامپیوتر شما به یک دلیل مهم هنوز ارزش تلاش دارد:

  • شما از رایانه خود برای ارتباط با منطقه مدیر وب سایت خود استفاده می کنید. بنابراین ، اگر رایانه شخصی شما به خطر بیفتد ، ارتباط شما با وب سایت نیز می تواند در معرض خطر باشد.

دو ابزار برای این منظور می توانند Norton Internet Security ، Comodo  یا ZoneAlarm باشند . مورد دوم رایگان است.

در وب سایت وردپرس خود

جدا از نصب فایروال در رایانه ، می توانید ابزارهای امنیتی را مستقیماً در وب سایت وردپرس خود نصب کنید. این نوع فایروال از سایت شما در برابر ویروس ها ، بدافزارها ، حملات هکرها و ... محافظت می کند.

Sucuri  در این زمینه کار بسیار خوبی انجام می دهد ، و یکی از بهترین خدمات امنیتی برای وردپرس در اینجا است. به نوعی کمی از همه کارها را انجام می دهد.

 

6. دسترسی کاربر به سایت خود را محدود کنید

اگر تنها کاربر دسترسی به سایت خود نیستید ، هنگام تنظیم حساب های کاربری جدید نیز مراقب باشید. باید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و سعی کنید دسترسی هر نوع کاربر را که لزوماً به آن نیازی ندارند محدود کنید.

اگر کاربران زیادی دارید ، می توانید عملکردها و مجوزهای آنها را محدود کنید. آنها فقط باید به ویژگیهایی که برای انجام کارشان ضروری است دسترسی داشته باشند.

تنظیمات کاربر

گذرواژه های Force Strong نیز  می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. به طور پیش فرض ، وردپرس یک رمز عبور قوی را توصیه می کند ، اما اگر یک رمز عبور ضعیف را انتخاب کنید شما را مجبور به تغییر آن نمی کند. این افزونه به شما اجازه ادامه نمی دهد مگر اینکه گذرواژه شما به اندازه کافی قوی باشد. این می تواند یک راه حل خوب برای همه افرادی باشد که وارد سرپرست شما می شوند. اساساً ، این تنها راه شما برای اطمینان از این است که آنها دقیقاً مانند شما از گذرواژه های قوی استفاده می کنند.

7. URL ورود به سیستم خود را تغییر نام دهید

به طور پیش فرض ، URL که برای ورود به داشبورد خود استفاده می کنید یا wp-login.php یا wp-admin است که بعد از URL اصلی سایت شما اضافه می شود. برای مثال،YOURSITE.com/wp-login.php

و حدس بزنید ، این دو URL همچنین بیشترین دسترسی URL توسط هکرهایی است که می خواهند وارد پایگاه داده شما شوند. اگر آن URL را تغییر دهید ، احتمال اینکه دچار مشکل شوید کاهش می یابد. حدس زدن URL ورود به سیستم سفارشی برای هکرها دشوارتر است.

iThemes را امنیت پلاگین کار می کند این ترفند. به عنوان مثال ، URL ورود به سیستم شما می تواند به مواردی مانند تبدیل شود YOURSITE.com/I_love_my_site. این یکی از آن نکات امنیتی وردپرس است که انجام آن بسیار ساده است.

8. اسکن های امنیتی را فعال کنید

اسکن های امنیتی کاری است که توسط نرم افزار / پلاگین های تخصصی انجام می شود و در جستجوی موارد مشکوک از طریق وب سایت شما انجام می شود. اگر چیزی پیدا شد ، بلافاصله برداشته می شود. این اسکنرها دقیقاً مانند ضد ویروس کار می کنند.

برای یک راه حل ساده و مقرون به صرفه می توانید از افزونه Jetpack فوق الذکر استفاده کنید. به غیر از ویژگی های پشتیبان ، همچنین دارای اسکن روزانه بدافزار و تهدیدات با وضوح دستی (این طرح 9 دلار در ماه است). همچنین می توانید از CodeGuard یا  Sucuri SiteCheck استفاده کنید .

9. از SSL استفاده کنید

SSL (لایه سوکت امن) یک استراتژی عالی است که از طریق آن می توانید داده های مدیر خود را رمزگذاری کنید. SSL انتقال داده بین مرورگر کاربر و سرور را ایمن می کند. برای دریافت گواهینامه SSL دو روش وجود دارد:

  • الف) یکی را از یک شرکت شخص ثالث مانند RapidSSL خریداری کنید.
  • ب) از ارائه دهنده میزبانی خود یکی بخواهید. گاهی اوقات ، این به عنوان یک ویژگی در برخی از برنامه های میزبانی وجود دارد. بسته به میزبان شما ، این امکان وجود دارد که بتوانید بدون هیچ هزینه اضافی یکی از آنها را دریافت کنید.

به عنوان مثال ، میزبانی Pagely با SSL رایگان در تمام برنامه ها ارائه می شود.

مجلل

پاداش: اگر از رمزگذاری SSL استفاده می کنید ، فقط وب سایت خود را ایمن نخواهید کرد بلکه در رتبه بندی گوگل نیز رتبه بالاتری خواهید داشت. Google سایتهایی را که از SSL استفاده می کنند ترجیح می دهد. بنابراین شما اکنون دو دلیل برای استفاده از این نکات امنیتی وردپرس دارید.

10. از wp-config.php خود محافظت کنید

فایل wp-config.php فایل یکی از مهم ترین، فایل های بنابراین آسیب پذیر را در سایت خود است. این میزبان اطلاعات و داده های مهم در مورد کل نصب وردپرس شما است. از نظر فنی هسته اصلی سایت وردپرس شماست. اگر اتفاق بدی برای آن بیفتد ، نمی توانید به طور معمول از وبلاگ خود استفاده کنید.

یک کار ساده که می توانید انجام دهید اینست که آن پرونده wp-config.php را بردارید و به سادگی آن را یک قدم بالاتر از دایرکتوری ریشه وردپرس خود منتقل کنید. سایت وردپرس شما به هیچ وجه تحت تأثیر این حرکت قرار نمی گیرد ، اما دیگر هکرها نمی توانند آن را پیدا کنند.

خوب ، این خلاصه لیست است! آیا سایت شما به اندازه کافی محافظت شده است؟ آیا در رابطه با این نکات امنیتی وردپرس به کمک نیاز دارید؟

اگر می خواهید در مورد امنیت وردپرس اطلاعات بیشتری کسب کنید ، این کتاب چک لیست ساده ای را دنبال می کند که به شما کمک می کند تا سایت خود را ایمن نگه دارید.

  • مونا شریفی
  • ۰
  • ۰

طرح

وب سایت Mundipharma پاسخگو بر روی تلفن و لپ تاپ

1. تجدید نظر بصری

وقتی مردم از سایت شما بازدید می کنند ، آن را نمایشی از سازمان شما می دانند. اگر سایت شما حرفه ای به نظر می رسد و مملو از اطلاعات مفید است ، خوانندگان شما را به عنوان یک مرجع و متخصص می بینند. به همین ترتیب ، اگر سایت از نظر طراحی و ساختار ضعیف به نظر برسد و / یا از رده خارج باشد ، همان مفروضات را درباره شرکت شما ارائه می دهند. وب سایت باید محصول و / یا خدمات شما را برجسته کند و طرح باید هماهنگ و سازگار به نظر برسد.

آیا محتوای شما تاریخ درج شده است - پست های وبلاگ ، رویدادها و موارد مشابه؟ منطقی است که محتوای قدیمی را حذف یا به روز کنید. با بالغ شدن و رشد وب سایت ها ، غالباً مشخص می شود که بعضی از قسمت ها دیگر به خوبی کار نمی کنند و از رده خارج می شوند. نمونه بارز آن استفاده از فلش است.

2. پاسخگو و موبایل دوستانه

انگلیس اکنون یک جامعه تلفن هوشمند است . ما هر روز دو ساعت آنلاین با تلفن های هوشمند خود می گذرانیم. دو برابر لپ تاپ و کامپیوتر . اگر این امر را با به روزرسانی نمایه سازی اولین موبایل از طرف Google عامل کنید ، نادیده گرفتن بازار موبایل یک کار بسیار خطرناک است. اکنون ایجاد یک وب سایت مناسب برای موبایل (طراحی پاسخگو) به عنوان یک روش معمول در نظر گرفته شده است.

طراحی سایت ریسپانسیو مجموعه تکنیک هایی است که به یک وب سایت امکان انعطاف پذیری و انطباق با اندازه صفحه ای را که در آن مشاهده می شود می دهد. شخصی که سایت شما را با یک تلفن هوشمند کوچک باز می کند می تواند در همان سایت شخصی که آن را روی لپ تاپ خود باز می کند نشان داده شود. برای بسیاری از مشاغل ، حتی ممکن است طراحی وب سایت شما "از طریق تلفن همراه اول" منطقی باشد.

روز به روز تعداد دستگاه ها ، سیستم عامل ها و مرورگرهایی که باید با سایت شما کار کنند افزایش می یابد. طراحی وب پاسخگو یک تغییر اساسی در نحوه ساخت وب سایت برای دهه آینده است. " - جفری وین

در پایان ، اگر وب سایت خود را مدتی به روز نکرده اید ، این احتمال وجود دارد که کاربران موبایل و مشتریان بالقوه خود را از اینجا دور کنید. اطلاعات مربوط به پاسخگو بودن ما را در طراحی وب سایت تلفن همراه پیدا کنید .

3. تکنیک و کدگذاری

آیا مرورگر وب سایت شما سازگار است؟ آیا کد منبع شما معتبر است (HTML و CSS)؟ آیا وب سایت شما از استانداردهای اساسی وب برخوردار است؟ آیا روش و یا (نسخه) برنامه نویسی منسوخ شده است؟

عامل مهمی که باید در نظر داشته باشید افزایش قابلیت استفاده در طراحی وب است. هر ساله استانداردهای وب به طور اساسی تغییر می کنند و تکنیک های ساخت وب سایت ها برای مطابقت با آخرین استاندارد ها پیشرفته تر می شوند. اگر سایت شما چندین سال پیش توسعه یافته باشد ، احتمالاً کد HTML غیرضروری زیادی دارد و ممکن است سرعت بارگذاری وب سایت شما را کند کند - که به نوبه خود می تواند بر رتبه شما در نتایج جستجوی Google تأثیر بگذارد.

گنجاندن تکنیک های مدرن مانند کدگذاری CSS به صفحات وب شما اجازه می دهد تا با تمام دستگاه های تلفن هوشمند سازگار شوند.

4. عکس های سهام

هنگام ساخت وب سایت ، مهم است که فقط اجزایی را انتخاب کنید که بر اهداف وب سایت تأثیر مثبت بگذارند. یکی از جنبه های وب سایتی که این امر به ویژه در آن صادق است ، در عکاسی است. بیش از حد بسیاری از طراحی های وب سایت دارای اعتماد بیش از حد به عکس های سهام هستند. در مورد چرایی عدم استفاده از تصاویر سهام پوشش داده شده در وبلاگ توسط Grant Epstein ، بحث های مختلفی وجود دارد ، از جمله:

  • دید شما در مقابل دید شخص دیگری
  • هزینه کوتاه مدت در مقابل هزینه بلند مدت
  • ارتباط فوری

آیا استفاده از تصاویر در وب سایت شما پیام بازرگانی را که سعی در ارائه آن دارید به درستی منعکس می کند؟

اگر می خواهید تصاویر را در سایت خود قرار دهید ، اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی برای وب بهینه شده اند تا بر سرعت سایت شما تأثیر نگذارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که هر عکس استفاده شده از سایت های معتبر سهام تهیه شده است یا مالکیت قانونی شرکت شما است.

بازار یابی

 

بازاریابی - مراحل انسان

5. استفاده م ofثر از تماس برای اقدام

بسیاری از وب سایت های دارای تاریخ فاقد تماس موثری برای اقداماتی هستند که کاربران را به مشتری تبدیل می کنند. یک تماس برای اقدام (CTA) یک دکمه یا پیوند است که شما در وب سایت خود قرار می دهید تا با انجام یک اقدام در صفحه فرود خود ، مشتریان احتمالی را به سمت هدایت تبدیل کند. آیا USP و تماس برای اقدام شما به وضوح در هر صفحه فرود برجسته شده است؟ آیا آنها آنقدر جالب هستند که بازدید کننده شما را ترغیب کنند تا اقدامات مورد نظر را انجام دهد؟

6. اندازه گیری اثربخشی

شما می توانید اثربخشی وب سایت خود را بسنجید. یک وب سایت قدیمی ممکن است مجهز به ابزار لازم نباشد که به شما کمک می کند تا میزان حضور آنلاین خود را بسنجید. نمونه هایی از این موارد شامل نقشه برداری حرارتی ، ردیابی تبدیل و ضبط کاربر است. امروزه ، مجموعه ای از ابزارهای آنلاین وجود دارد که می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید تا به شما کمک کنند آنچه در وب سایت شما کار می کند و چه چیزی را انجام نمی دهد ، دقیقاً به جزئی ترین جزئیات. با این حال ، برای استفاده از آن ، شما به یک وب سایت مدرن نیاز خواهید داشت.

7. مطالب

اولین برداشت از وب سایت شما طرح کلی است ، اما خواننده از وب سایت شما بازدید می کند زیرا آنها به دنبال اطلاعات مفید هستند. همچنین با طراحی مجدد سایت می توانید نحوه برقراری ارتباط با تمام بازدیدکنندگان خود و نوشتن کپی ساده ، هدفمند و م moreثرتر - به یاد داشته باشید ، در دنیای مدرن "سریعتر و سریعتر" فقط 2 تا 4 ثانیه وقت دارید بازدید کنندگان جدید را درگیر کنید.

محتوای یک وب سایت باید مهمترین نکته در نظر گرفته شود ، زیرا در تعیین میزان کارآیی یک وب سایت کمک می کند. محتوای تازه و منحصر به فرد وب سایت عامل بسیار مهمی در ترغیب مردم به بازدید بیشتر از سایت شما است.

8. جستجوگرها و به روز رسانی وب سایت

درست مانند یک وب سایت ، بازاریابی دیجیتال و سئو شما ممکن است به تازه سازی نیاز داشته باشد. اگر وب سایت خود را به روز نکنید ، مطمئناً در رتبه بندی موتور جستجو قرار می گیرد. موتورهای جستجو وب سایت های دارای جدیدترین مطالب را به عنوان مرتبط ترین وب کاربران در نظر می گیرند. محتوای شما ممکن است طلایی باشد اما اگر همان محتوای 5 سال پیش باشد ، خزنده های موتور جستجو دیگر فکر نمی کنند که به همان اندازه مرتبط باشد.

همچنین با طراحی جدید فرصتی برای تجدید نظر در مورد هدف قرار دادن کلمات کلیدی و نرخ تبدیل کلی وب سایت به شما می دهد. طریقه جستجو و چگونگی جستجو افراد طی چند سال گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است ، حتی با انفجار دستگاه های تلفن هوشمندی که در حال حاضر استفاده می شود ، واقعی تر نیز هست.

قابلیت استفاده

 

تصویر نقل قول درباره وب سایت های قابل استفاده

9. امکان ناوبری آسان را فراهم کنید .

هنگامی که ما در مورد تجربه کاربر (UX) صحبت می کنیم ، به کل تجربه بازدیدکنندگان از سایت شما اشاره می کنیم - چیزی فراتر از ظاهر آن. UX شامل سهولت استفاده از سایت شما ، سرعت آن ، یافتن اطلاعات و همچنین اصطکاک کمی است که بازدیدکنندگان سعی می کنند هر عملی که می خواهند انجام دهند را به پایان برسانند. مسیریابی وب سایت شما باید بر روی بازدیدکننده مناسب از تجربه لازم متمرکز شود .

10. آیا نرخ برگشت شما مطلوب است؟

تعریف نرخ گزاف گویی درصد افرادی است که بدون مراجعه به صفحه دوم به سایت شما می آیند و آنجا را ترک می کنند. نرخ گزاف گویی بالا علامت واضحی از یک سایت قدیمی یا کم عملکرد است. کاربران وب سایت معمولاً بدون مراجعه به صفحات دیگر با عجله یک سایت را ترک می کنند به این دلیل که بلافاصله آنچه را که به دنبال آن هستند نمی یابند یا ظاهر آن را دوست ندارند!

آیا بازدیدکنندگان شما به محض ورود به سایت شما فقط آنجا را ترک می کنند؟ وب سایت شما چگونه با استانداردهای تخمینی صنعت مقایسه می شود؟ (آمار از Kissmetric)

 

اینفوگرافیک از معیارهای نرخ گزاف برای انواع مشخص مشاغل - توسط Kissmetrics

از طریق Google Analytics می توانید نرخ گزاف گویی را در وب سایت خود کنترل کنید. یا به صورت یک وب سایت کامل یا به صورت صفحه به صفحه. نرخ گزاف گویی را در مناطق زیر مشاهده کنید:

محل سکونت - اگر شرکت شما یک مشاغل محلی است که در انگلستان به مشتریان خدمات ارائه می دهد ، باید انتظار نرخ پرش بالا از خارج از انگلیس را داشته باشید. اگر مشاغل محلی هستید ، قطعاً ترافیک خود را تقسیم بندی کنید تا درک کنید که چگونه ترافیک در منطقه محلی شما عمل می کند و از بازدیدهای بی ربط از انحراف آن جلوگیری کنید.

دستگاه - یک کاربر دسک تاپ ، یک رایانه لوحی و یک کاربر تلفن همراه اغلب اهداف مختلفی دارند. به عنوان مثال ، ما انتظار داریم افراد بیشتری نسبت به کاربر دسک تاپ / رایانه لوحی روی دستگاه تلفن همراه گزاف گویی کنند زیرا کاربران تلفن همراه اغلب به دنبال اطلاعات خاص مانند پاسخ به س versال در مقابل مرور معمولی یا خرید هستند.

New vs Returning - بازدید کننده ای که در حال بازگشت است قصد دیگری نسبت به یک بازدید کننده جدید دارد. معمولاً بازدیدکنندگان جدید نسبت به بازگشت بازدیدکنندگان از نرخ بازگشت بیشتری برخوردار هستند ، زیرا آنها کمتر با نام تجاری شما یا وب سایت شما آشنایی دارند. شما باید ترافیک خود را تقسیم بندی کنید تا به صورت جداگانه برای بازدیدکنندگان جدید و بازدیدکنندگان برگشتی بهینه شود.

متوسط - افرادی که از طریق رسانه های مختلف از جمله ارجاع به وب سایت ، ایمیل ، اجتماعی ، مستقیم ، ارگانیک ، پولی ، نمایش ، آفلاین ، اطلاعیه مطبوعاتی و غیره به سایت شما می آیند ، اغلب انتظارات متفاوتی دارند و ممکن است نرخ های گزاف گویی متفاوت داشته باشند.

اگر مقدار نگران کننده ای از کاربران گزاف گویی شود ، ممکن است لازم باشد در مورد وب سایت ، سئو یا استراتژی بازاریابی دیجیتال خود تجدید نظر کنید.

11. سرعت وب سایت

زمان بارگذاری وب سایت شما عامل مهمی در افراد است که یا سایت را ترک می کنند و دیگر هرگز بر نمی گردند. Kissmetrics یک اینفوگرافیک عالی در این زمینه منتشر کرد. ما به شما توصیه می کنیم از ابزاری مانند YSlow ، Google Page Speed ​​Insights یا Pingdom استفاده کنید و بفهمید سایت شما چه مدت بارگیری می کند. اگر امتیاز شما در حد مطلوبی نیست ، پس باید در مورد عناصر وب سایت خود که سرعت آن را کم می کنند ، تجدید نظر کنید. تصاویر و اندازه تصاویر اغلب می تواند یک عامل باشد. در مورد اهمیت بهینه سازی تصویر بصورت آنلاین از وبلاگ ما اطلاعات بیشتری کسب کنید

زمان

12. به روزرسانی وب سایت آسان تر است

شما باید بتوانید وب سایت خود را به روز کنید. یک وب سایت به روز و مبتنی بر یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس مدیریت آن را آسان می کند ، از هرگونه کد کثیف جلوگیری می کند ، شما به سادگی آنچه را که می خواهید به صورت سازمان یافته می نویسید (ویرایشگر WYSIWYG). به این ترتیب ، در حالی که دائماً وب سایت خود را بهینه می کنید ، می توانید محتوای خود را بر اساس اهداف خاص خود اضافه یا تغییر دهید. صنعت طراحی وب دائماً در تلاش است تا خود را بهبود بخشد. این شامل تازه نگه داشتن طرح های چیدمان ، به روزرسانی وبلاگ ها ، تازه سازی تصاویر و تبلیغات به موقع و تبلیغات است.

13. خطر هک شدن را کاهش می دهید.

داستان های وب سایت ها و اخبار شبکه های اجتماعی که هک می شوند ، بیشتر و بیشتر می شوند. نقص های امنیتی می توانند سر زشت آن ها را در هر وب سایتی ، جدید یا قدیمی نشان دهند ، اما احتمال تأثیر نقص امنیتی در یک وب سایت قدیمی بسیار بیشتر است زیرا به کدگذاری و فناوری قدیمی با امنیت کمتر متکی است.

14. یکپارچه سازی وب سایت

برای اکثر قریب به اتفاق مشاغل ، وب سایت های یکپارچه برای ارائه سطح خدمات لازم ضروری هستند. ما در اینجا مزایای خود را برای ادغام وب سایت شرح داده ایم .مشتریان شما انتظار دسترسی به یک وبلاگ ، فرم تماس ، فرم پشتیبانی و در صورت وجود ، قابلیت خرید را دارند ، همه در یک وب سایت آسان برای استفاده. آنها نیاز به یک ورود به سیستم و دسترسی سریع به اطلاعات دقیق و به موقع در همه زمان ها دارند. یکپارچه سازی سایت شما با تحقق سفارشات دفتر شما ، ردیابی ، صدور صورت حساب و سیستم های CRM مانند Sage ، MS Dynamics یا Salesforce احتمال اشتباهات و سردرگمی را کاهش می دهد. بسیاری از مشاغل کوچک با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای منبع باز برای فعالیت های مختلف شروع به کار می کنند ، فقط مجبور به استفاده از یک استراتژی پیچیده ، مستعد خطا و زمانبر می شوند که شامل کپی دستی اطلاعات از یک سیستم به سیستم دیگر است.

تازه سازی وب سایت زمان مناسبی برای یافتن راه هایی برای صرفه جویی در وقت مدیر و بهبود خدمات مشتری است.

نتیجه

به طور خلاصه ، اطلاعات فوق مهمترین و متداولترین نشانه هایی را که باید بدانید وقتی می خواهید بفهمید سایت شما "کلاه قدیمی" می شود ، برجسته است. اگرچه ممکن است سیگنال های دیگری وجود داشته باشد مبنی بر اینکه شما به به روزرسانی وب سایت نیاز دارید ، اما باید در اینجا به اندازه کافی وجود داشته باشد تا شما را در مسیر درست راهنمایی کند.


 

  • مونا شریفی